امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 21819 |
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ | ارسال توسط : |
223 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

یک کارشناس حوزه کار از دولت رئیسی خواست تا جلوی افزایش هزینه ها را بگیرد و در قالب برنامه های کوتاه مدت توان معیشتی کارگران را بالا ببرد.

علی اکبر سیارمه در گفت و با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره اقدامات دولت در خصوص بهبود وضع معیشت کارگران، گفت: با توجه به مسائل و مشکلاتی که هم اکنون در جامعه حاکم است، بحث معیشت تمام اقشار به خصوص جامعه کارگری به عنوان یکی از آسیب پذیرترین اقشار جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است لذا انتظار داریم که دولت افزایش توان و قدرت معیشت خانوارهای کارگری را در دستور کار قرار بدهد.

وی بر لزوم اختصاص بن خواربار به کارگران تاکید کرد و گفت: با توجه به وضع معیشتی کارگران و تامین کالری و موادغذایی مورد نیاز خانوارهای کارگری ضروری است که بسته های معیشتی و بن خواربار برای کارگران درنظر گرفته شود.

این کارشناس حوزه کار با اشاره به افزایش حداقل دستمزد سال ۱۴۰۰ گفت: در بحث افزایش دستمزدها امسال تحولی را شاهد بودیم که انتظار داشتیم جلوی هزینه ها را بگیرد ولی این افزایش و تحول با تورم منطبق نبود در حالی که باید بین دستمزد و تورم هماهنگی به وجود بیاید؛ از این رو درخواستمان از دولت این است که جلوی افزایش هزینه ها را بگیرد و در قالب برنامه های کوتاه مدت توان معیشتی کارگران را بالا ببرد.

وی در پایان با تاکید بر تحقق اجرای عدالت اجتماعی و جلوگیری از فساد ابراز امیدواری کرد: شعارهای دولت رئیسی برای جلوگیری از فساد و اجرای عدالت اجتماعی به نتیجه برسد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top