امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 21803 |
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
172 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

سرمربی فولاد از حریفشان در دیدار فینال جام حذفی تمجید کرد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، استقلال و فولاد فردا (یکشنبه) در چارچوب فینال جام حذفی فوتبال در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند. جواد نکونام، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: اول از همه روز خبرنگار را پیشاپیش تبریک می‌گویم. ما می‌دانیم با چه تیمی بازی داریم. آنها تیمی پر مهره، با بازیکنان تاثیرگذار و خوب و قابل احترام هستند. استقلال فوتبال بازی می‌کند و سعی می‌کنند از زمین خودشان بازی‌سازی کنند و به زمین حریف بیایند. گرچه ما زمان برای تمرین نداشتیم ولی صحبت‌های لازم را با بازیکنان‌مان انجام دادیم. به هر حال استقلال تیم بزرگی است و تیمی است که هر سال برای قهرمانی و سهمیه می‌جنگد. این موضوع شرایط ما را سخت می‌کند.

او افزود: تیم ما نشان داده در بازی‌هایی که در اندازه خودمان ظاهر شدیم، هر حریفی را شکست میدهیم. این بازی‌ها در لیگ و جام حذفی رخ داده و خوشحالم که الان در فینال حضور داریم. خیلی از تیم‌هایی که برای هر دو جام برنامه‌ریزی داشتند به این مرحله راه پیدا نکردند. این موضوع نشان می‌دهد که فوتبال تنها هزینه کردن نیست و اینطور نیست که با بازیکن تاپ به نتیجه برسید. شما نیاز دارید که تیم و باشگاه برای رسیدن به موفقیت  در کنار هم باشید و فکر می‌کنم ما در این سه سال این کار را به نحو احسن انجام دادیم. ما پارسال توانستیم سهمیه آسیایی بگیریم و الان هم به فینال جام حذفی رسیدیم. ان‌شاءالله بتوانیم به جام برسیم. من به بازیکنانم تاکید کردم که در بازی فردا باید با تمام تمرکز و توان‌مان مقابل استقلال قرار بگیریم تا بتوانیم پایان خوبی در انتهای این فصل داشته باشیم.

سرمربی فولاد درباره داوری دیدار فینال گفت: صحبت خاصی ندارم. آقای حیدری از داوران باتجربه و خوب ما هستند. صحبت‌هایی راجع به داوری دیدار قبلی استقلال وجود دارد که ما توجهی به آن نداریم. قطعا داور در بازی فردا به دنبال ارائه بهترین عملکردش است و هر دو تیم می‌خواهند در زمین به نتیجه دلخواهشان برسند. با شناختی که از آقای حیدری و کمک‌هایش داریم می‌دانیم که قطعا قضاوت بی‌نقصی در بازی فردا خواهند داشت.

نکونام در ادامه درباره دومین صعودش به فینال جام حذفی به عنوان مربی بیان کرد: من با تیم خونه به خونه به فینال رسیدم ولی در بازی فینال حضور نداشتم. در جام حذفی شما تک بازی دارید و باید تمرکزتان را روی بازی بگذارید و باید با برنامه‌ریزی به موفقیت برسید. ما در این دو دوره خوب این کار را انجام دادیم. امسال هم فشار زیادی در لیگ برتر وجود داشت و ما برنامه‌ریزی زیادی برای جام حذفی کرده بودیم و از اولین بازی‌مان به دنبال موفقیت در این جام بودیم. شما در فوتبال باید هدف‌گذاری داشته باشید. البته قرار نیست شما به هدفتان برسید چون همه تیم‌ها برای رسیدن به هدفشان تلاش می‌کنند و در نهایت کسی که تلاش بیشتری کند به هدفش می‌رسد. فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است. اگر به فوتبال ایران دقت کنید، تیم‌هایی هستند که هر سال به دنبال قهرمانی و سهمیه هستند ولی به آن دست پیدا نمی‌کنند. استقلال، سپاهان و پرسپولیس هر سال به دنبال جام هستند اما در نهایت یک تیم به جام قهرمانی می‌رسد. ما برنامه‌ریزی‌مان را انجام می‌کنیم و تلاش می‌کنیم به هدفمان برسید. اتفاقات فوتبال از جذابیت‌های فوتبال است. امیدوارم فردا بازی جذابی از دو تیم ببینیم و ما بتوانیم در نهایت به موفقیت برسیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top