امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 21707 |
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ | ارسال توسط : |
204 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

مریم واعظ پور ـ گوینده پیشکسوت رادیو که به کرونا مبتلا شده بود ـ پس از گذراندن دوره درمان، از بهبودی حال خود خبر داد. این گوینده از امروز برای اجرای برنامه به رادیو برمی گردد.

واعظ پور  در گفت و گویی با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره ی شرایط ابتلایش به کرونا و دوره درمان آن توصیه هایی هم داشت و در این زمینه تاکید کرد: خدا را شکر حالم در مجموع خوب است. سه هفته در قرنطینه بودم و دو ـ سه روزی است که تستم منفی شده و وضعیت جسمی ام خوب است اما کمی ضعف دارم.

وی گفت: پنج بعداز ظهر که جواب تستم آمد، ۱۲ شب درمان را شروع کردم. خوردن مایعات برای بهبودی کمک زیادی می کند. تنها توصیه من این است که افراد با اولین بروز علائم، سریع تحت درمان قرار بگیرند. سوزش گلو، بدن درد، احساس خستگی و خفگی جزو این علائم است. با بروز اولین علائم اگر تست داده شود و دوره درمان زود آغاز شود، می شود جلوی ویروس را گرفت تا ریه دچار درگیری نشود. بارها به همه این نکات را تاکید کردم. امیدوارم همه سلامت باشند. برای همه آرزوی سلامتی دارم.

واعظ پور گفت: از امروز برای ادامه کار به رادیو پیام می روم. در رادیو فرهنگ که برنامه «با کاروان موسیقی» را دارم و برنامه دیگری را که اذانگاهی است صبح ها به مدت یک ساعت آن را یک هفته در میان اجرا می کنم.  

این گوینده در پایان درگذشت فرزانه معصومیان، گوینده رادیو را خبری تلخ دانست و گفت: خبر درگذشت خانم معصومیان واقعا من را به هم ریخته است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، مریم واعظ ‌پور از گویندگان قدیمی رادیوست که بیش از سه دهه با این رسانه همکاری دارد. دختر او نسیم رفیعی هم از گوینده های شناخته شده رادیو است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top