امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 21611 |
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
230 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: فیلم کوتاه «گربه‌ها» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد رسولی در اولین حضور جهانی خود به بیست و پنجمین جشنواره «فلیکرز رودآیلند» آمریکا ۲۰۲۱ راه یافت.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، این رویداد سینمایی که بیست و پنجمین دوره خود را بصورت آنلاین و فیزیکی تجربه خواهد کرد، از جشنواره‌های مورد تایید آکادمی اسکار و جوایز […]

گروه فرهنگی: فیلم کوتاه «گربه‌ها» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد رسولی در اولین حضور جهانی خود به بیست و پنجمین جشنواره «فلیکرز رودآیلند» آمریکا ۲۰۲۱ راه یافت.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، این رویداد سینمایی که بیست و پنجمین دوره خود را بصورت آنلاین و فیزیکی تجربه خواهد کرد، از جشنواره‌های مورد تایید آکادمی اسکار و جوایز بفتا است و از تاریخ ۹ تا ۱۵ اوت ۲۰۲۱ (۱۸ تا ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.
 

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «گربه ها» که برای حضور در بخش اصلی فیلم کوتاه این جشنواره انتخاب شده، آمده است: این فیلم روایتگر دختر تنهایی است که به تازگی از یک رابطه عاطفی خارج شده است. او در زمان کرونا، روزهای قرنطینه را با دو گربه‌اش سپری می‌کند.مژده دایی و دو گربه به نام‌های خورخه و پری بازیگران اصلی این فیلم کوتاه داستانی هستند.پخش این فیلم بر عهده شرکت «AtoZinema» به مدیریت آزاده مسیح زاده است.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، تدوین: عماد خدابخش، صدا بردار: کیانوش الطافی، صداگذار: رامین ابوالصدق، طراح صحنه و لباس: امیرحسین حداد، آهنگساز: علی شهبازی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، طراح پوستر: علیرضا نصرتی، مدیر تولید: ارسلان امیری و مشاور رسانه‌ای: حامد قریب اشاره کرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top