امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 21457 |
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۳۲ | ارسال توسط : |
248 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: استندآپ کمدین خندوانه گفت: من هم خبر ابتلای رامبد جوان به کرونا را شنیدم، ولی موفق نشدم با خودش تلفنی صحبت کنم، چون جوابم را نداد، اما وقتی از بچه‌های گروه خندوانه جویا شدم متوجه شدم حال او خوب نیست. علی عامل هاشمی پیرامون آخرین وضعیت رامبد جوان گفت: راستش را بخواهید من […]

گروه فرهنگی: استندآپ کمدین خندوانه گفت: من هم خبر ابتلای رامبد جوان به کرونا را شنیدم، ولی موفق نشدم با خودش تلفنی صحبت کنم، چون جوابم را نداد، اما وقتی از بچه‌های گروه خندوانه جویا شدم متوجه شدم حال او خوب نیست.

علی عامل هاشمی پیرامون آخرین وضعیت رامبد جوان گفت: راستش را بخواهید من هم خبر ابتلای رامبد جوان به کرونا را شنیدم، ولی موفق نشدم با خودش تلفنی صحبت کنم، چون جوابم را نداد، اما وقتی از بچه‌های گروه «خندوانه» جویا شدم متوجه شدم حال رامبد جوان خوب نیست و درگیری وی با کرونا کمی بیشتر از حالت عادی شده است.

وی پیرامون ادامه وضعیت ضبط برنامه «خندوانه» خاطرنشان کرد: می‌دانم که قرار بود در این دو هفته برنامه و ضبط داشته باشیم که به دلیل ابتلای رامبد جوان به کرونا ضبط برنامه «خندوانه» در این دو هفته متوقف شده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top