امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 21420 |
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۳۲ | ارسال توسط : |
205 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

کویتی‌پور بخشی از این ویدئو را در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت این ترانه «به‌زودی، تقدیم تمام مردم سرزمینم» می‌شود. اقدام این خواننده واکنشی است به اعتراضات خوزستان که در روزهای اخیر به برخی شهرهای دیگر  نیز گسترش یافته است. بحران بی‌آبی در خوزستان که تابستان امسال شدت بیشتری یافته، علاوه بر ایجاد مشکل […]

کویتی‌پور بخشی از این ویدئو را در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت این ترانه «به‌زودی، تقدیم تمام مردم سرزمینم» می‌شود.
اقدام این خواننده واکنشی است به اعتراضات خوزستان که در روزهای اخیر به برخی شهرهای دیگر  نیز گسترش یافته است. بحران بی‌آبی در خوزستان که تابستان امسال شدت بیشتری یافته، علاوه بر ایجاد مشکل در دسترسی شهروندان به آب آشامیدنی، آسیب‌های جدی نیز به کشاورزی و دامداری بسیاری از خانوارهای این منطقه وارد کرده است. کویتی‌پور که بیشتر با نوحه «ممد نبودی ببینی» در زمان بازپس‌گیری خرمشهر از ارتش عراق شناخته می‌شود، تیرماه سال گذشته نیز با همخوانی با یک دختر ۱۳ ساله در یک موسیقی رپ اعتراضی خبرساز شد. آن‌چه در این ترانه بیشتر مورد اقبال عمومی و در عین حال انتقاد شدید رسانه‌های حکومتی قرار گرفت، این بخش از متن آن بود: «دیگه ورق برگشت، دیگه نمی‌شه عقب برگشت، این آشی بود که خودمون پختیم ولی هیچ خوب نشد اصلاً مزه‌ش…»
در سال ۱۳۹۵ نیز غلام کویتی‌پور در مصاحبه با برنامه اینترنتی «۳۵»، از رفتار مسئولان با هنرمندان ازجمله محمدرضا شجریان و بهروز وثوقی شدیداً انتقاد کرده و درباره زادگاهش خرمشهر نیز گفته بود خرمشهرِ دوران جنگ را که «خرابه» بوده، بیشتر از خرمشهرِ فعلی دوست دارد و روند بازسازی خرمشهر «در‌ شأن مردم این شهر نیست».
 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top