امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 21250 |
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
220 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «سلامت تا ۱۴۰۴» به تهیه کنندگی مرتضی میلانی در نظر دارد روز شنبه دوم مرداد ماه به موضوع انحصار واردات دارو و تجهیزات پزشکی بپردازد. مرتضی میلانی، تهیه کننده این برنامه در این باره می‌گوید: پخش برنامه «سلامت تا ۱۴۰۴» از ایام تیر ماه آغاز شده و با اجرای مهدی جعفری از متخصصان […]

به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «سلامت تا ۱۴۰۴» به تهیه کنندگی مرتضی میلانی در نظر دارد روز شنبه دوم مرداد ماه به موضوع انحصار واردات دارو و تجهیزات پزشکی بپردازد.
مرتضی میلانی، تهیه کننده این برنامه در این باره می‌گوید: پخش برنامه «سلامت تا ۱۴۰۴» از ایام تیر ماه آغاز شده و با اجرای مهدی جعفری از متخصصان و اندیشمندان حوزه سلامت پخش خواهد شد. این برنامه روز شنبه به انحصار دارو اختصاص دارد و در هر قسمت از مهمانانی دعوت می‌کنیم تا بر اساس اولویت‌های حوزه سلامت، پیشنهادهایی را مطرح کنند.
وی ادامه داد: مهمانان برنامه از وزرای پیشین و متخصصان حوزه سلامت خواهد بود و نظرات و پیشنهادهایشان را درباره وضعیت سلامت کشور ارائه خواهند داد تا بتوانیم به راهکارها دست پیدا کنیم. این برنامه ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.میلانی که تهیه کنندگی برنامه مخاطب خاص هم دارد، ادامه می‌دهد: این برنامه هم روز شنبه دوم مرداد ماه به بررسی مدیریت اپیدمی کرونا در دوره انتقال دولت با حضور کارشناسان می‌پردازد. برنامه مخاطب خاص با رویکرد اطلاع رسانی و با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه سلامت و پیگیری آن از مسئولان مربوطه ساعت ۲۰ از رادیو سلامت پخش می‌شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top