امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 21247 |
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
227 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: «شان پن» هنرپیشه آمریکایی برای بازی در یک سریال شرط واکسینه‌شدن تمام اعضای حاضر در پروژه را تعیین کرد. «شان پن» بازیگر مشهور آمریکایی اعلام کرد در صورتی بار دیگر در پروژه ساخت سریال «گاسلیت»(Gaslit) حضور پیدا خواهد کرد که تمام اعضای تیم این پروژه اعم از اعضای پشت صحنه و بازیگران علیه […]

گروه فرهنگی: «شان پن» هنرپیشه آمریکایی برای بازی در یک سریال شرط واکسینه‌شدن تمام اعضای حاضر در پروژه را تعیین کرد. «شان پن» بازیگر مشهور آمریکایی اعلام کرد در صورتی بار دیگر در پروژه ساخت سریال «گاسلیت»(Gaslit) حضور پیدا خواهد کرد که تمام اعضای تیم این پروژه اعم از اعضای پشت صحنه و بازیگران علیه ویروس کرونا واکسینه شوند.
 

با توجه به این که نوع دلتای ویروس کرونا به اندازه‌ای شیوع پیدا کرده است که قانون استفاده از ماسک در فضاهای بسته واقع در لس‌آنجلس بار دیگر به اجرا گذاشته شده است و آمار مبتلایان واکسینه‌نشده کشور رو به افزایش است، «پن» بر مسئله اجباری شدن واکسیناسیون تیم این پروژه تاکید دارد. «پن» همچنین پیشنهاد داده است با کمک «CORE»، سازمانی که توسط خودش بنیاد نهاده شده است به طور رایگان در تسهیل روند واکسیناسیون شرکت داشته باشد.

«ان بی سی یونیورسال»، استودیوی سریال «گاسلیت» این هفته واکسیناسیون را برای بازیگران و گروهی از اعضای پروژه‌های این استودیو که در نزدیکی یکدیگر فعالیت دارند را اجباری اعلام کرد. با توجه به اینکه «پن» به طور کامل علیه کرونا واکسینه شده است علت پافشاری او برای واکسینه شدن تمام اعضا در معرض خطر قرار گرفتن سایر افراد در صورت حضور یک فرد واکسینه‌ نشده است.

این نخستین‌باری است که یک فیلمساز و یا هنرپیشه، مسوولان عالی‌رتبه هالیوود را برای لزوم واکسینه‌شدن تمام اعضای یک پروژه به طور مستقیم به چالش می‌کشد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top