امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 21156 |
تاریخ انتشار : ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
272 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی آزاد ایران با کسب ۲ پیروزی در گروه بازنده ها، راهی دیدار رده بندی کشتی آزاد نوجوانان جهان شد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در جریان رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان ۲۰۲۱ در بوداپست مجارستان، محمدرضا شاکری نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم ایران در مرحله شانس مجدد ابتدا برابر حریفی از مولداوی ۱۲ بر یک پیروز شد، سپس مقابل گئورگی آبولاشویلی از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۲ پیروز شد و به دیدار رده بندی رفت. وی امشب برای کسب مدال برنز به مصاف عبدالرحمان ابراهیم اف از آذربایجان می رود.

شاکری پیش از این در دور مقدماتی این وزن که روز گذشته برگزار شد، در دور نخست مقابل دالکات عبدالغدیروف از روسیه با نتیجه ۷ بر ۶ پیروز شد و به یک هشتم نهایی رسید. وی در این مرحله به مصاف سینگ جاسکاران از هند رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و با توجه به راهیابی حریف هندی به فینال، شاکری راهی گروه بازنده ها شد.

به این ترتیب تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در ۵ وزن دوم این رقابت ها شانس کسب ۲ مدال طلا و یک برنز را خواهد داشت.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، علی خرم دل امشب برای کسب مدال طلا به مصاف نودریبک جومانازاروف از ازبکستان می رود، در وزن ۷۱ کیلوگرم سید حسن اسماعیل نژاد نیز برای کسب مدال طلا رو در روی آخمد موسایف از روسیه می رود و محمدرضا شاکری نیز در وزن ۶۰ کیلوگرم برای کسب مدال برنز مقابل عبدالرحمان ابراهیم اف از آذربایجان قرار می‌گیرد.

حسین احمدی در ۴۵ و ابوالفضل یاراحمدی در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز دیگر نمایندگان ایران در ۵ وزن دوم بودند که از دور رقابت ها کنار رفتند.

در پایان رقابت های ۵ وزن نخست تیم ملی کشتی آزاد ایران صاحب یک مدال طلا توسط امیررضا معصومی در ۱۱۰ کیلوگرم و یک‌ مدال برنز توسط علی رضایی در وزن ۶۵ کیلوگرم شد. شهدا خسروی در وزن ۵۵ کیلوگرم نیز در جایگاه پنجمی ایستاد.

علی یحیی پور در ۴۸ و مجید باقری در وزن ۸۰ کیلوگرم نیز نفرات حذف شده ایران در ۵ وزن نخست بودند.

در پایان رقابت های ۵ وزن نخست، آمریکا با ۸۵ امتیاز در صدر قرار دارد، هند با ۸۳ امتیاز دوم است و روسیه با ۸۰ امتیازدر جایگاه سوم قرار دارد و ایران نیز با ۵۶ امتیاز در رده چهارم جای گرفته است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top