امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 21008 |
تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ | ارسال توسط : |
616 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

بازیکن پیشین فولاد خوزستان گفت: انتظار هواداران به جا است اما فولاد تا اینجا شاهکار کرده و با وجود پنجره بسته بسیار خوب کار کرده است.

میثم سلیمانی در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره صعود فولاد خوزستان به مرحله نیمه نهایی اظهار کرد: بازی فولاد و سپاهان نفس‌گیر بود و با وجود بازیکنان خوب و باتجربه سپاهان، فولاد بازی را خیلی خوب شروع کرد. آن‌ها می‌توانستند با همان یک گل حریف را شکست دهند اما متاسفانه در وقت اضافه گل خوردیم و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. پنجره فولادی‌ها بسته است و شرایط‌شان سخت است، چون نتوانستند بازیکنی را به ترکیب خود اضافه کنند.

او ادامه داد: جا دارد به جواد نکونام و تیمش تبریک بگویم، چون خیلی خوب کار کردند و روبه‌روی سپاهان بازی خوبی را ارائه دادند. امیدوارم فولاد امسال سهمیه آسیایی را کسب کند، چون در جام حذفی شانس خوبی برای کسب این جام دارد. اگر بازیکنی به این تیم اضافه می‌شد، شرایط برای فولاد بهتر می‌شد اما پنجره بسته بسیار به این تیم فشار و لطمه آورد. ابتدای فصل چند بازیکن از فولاد جدا شدند و اعضای تیم امیدوار بودند چند بازیکن به این تیم اضافه شود تا شرایط بهتر از قبل شود اما چنین اتفاقی نیفتاد.

بازیکن پیشین فولاد خوزستان با بیان این‌که فولاد از یک سری از جوانانش دارد بازی می‌گیرد، گفت: با وجود این جوانان باید بگویم نکونام خیلی خوب نتیجه گرفته است و به نظر نکونام مربی خیلی بزرگی است و به او تبریک می‌گویم. امیدوارم فولاد در جام حذفی بتواند موفق باشد و به قهرمانی دست پیدا کند.

او درباره انتقاد برخی هواداران نسبت به شکل بازی فولاد گفت: هواداران ممکن است انتقاد کنند و این حق را دارند و انتقاد آن‌ها به جا است اما هر مربی به هر حال با سیستم و تفکرات خاص خودش کار می‌کند. همه می‌گویند فولاد دفاعی بازی می‌کند اما فولاد واقعا در ضد حملات خوب و مثال زدنی است. همیشه حریف را خوب آنالیز می‌کنند. جایگاه چهارم جدول جایگاه بدی نیست. انتظار هواداران به جا است اما فولاد تا اینجا شاهکار کرده و با وجود پنجره بسته بسیار خوب کار کرد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top