امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 20988 |
تاریخ انتشار : ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴ | ارسال توسط : |
265 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: روابط عمومی پروژه «مه گرفتگی» درباره اخباری که در روزهای اخیر پیرامون این فیلم منتشر شده است، توضیحاتی را ارائه کرد. روابط عمومی «مه گرفتگی»، توضیحات روابط عمومی پروژه «مه گرفتگی» درباره اخبار اخیر منتشر شده مربوط به آن، به شرح زیر اعلام می‌شود: ۱. «مه گرفتگی» به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری و رخشان […]

گروه فرهنگی: روابط عمومی پروژه «مه گرفتگی» درباره اخباری که در روزهای اخیر پیرامون این فیلم منتشر شده است، توضیحاتی را ارائه کرد. روابط عمومی «مه گرفتگی»، توضیحات روابط عمومی پروژه «مه گرفتگی» درباره اخبار اخیر منتشر شده مربوط به آن، به شرح زیر اعلام می‌شود:

۱. «مه گرفتگی» به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری و رخشان بنی‌اعتماد متقاضی پروانه ساخت شده است و طبیعتا پس از گرفتن پروانه ساخت درباره جزییات عوامل و بازیگران آن توسط روابط عمومی فیلم خبررسانی خواهد شد.
۲. فیلمنامه نویس «مه‌گرفتگی»، اسماعیل منصف است؛ نویسنده و کارگردان فیلم «زغال» است و سابقه موفقی در ساخت فیلم کوتاه دارد.
۳. تعجیل برخی از رسانه‌ها در انتشار جزییات تایید نشده و حتی انتشار حدسیات در قالب خبر موجب می‌شود اطلاعات اشتباه و نادرست در اختیار مخاطبان قرار گیرد .
۴. ضمن احترام به تمامی رسانه‌های اصیل و حرفه‌ای، اخبار صحیح و قطعی در مورد پروژه فقط از جانب روابط عمومی پروژه  در اختیار عموم رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top