امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 20982 |
تاریخ انتشار : ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ | ارسال توسط : |
324 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

به نظر می رسد سقوط آزاد بازار سرمایه که از حدود یک سال گذشته آغاز شده بود به پایان رسیده است و شاخص کل بورس که از دو میلیون واحد به یک میلیون ۱۰۰ هزار واحد کاهش یافته بود و مدام بین دو کانال یک میلیون ۱۰۰ هزار واحد و یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد در نوسان بود، در هفته جاری توانست یک بار دیگر قله یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را فتح کند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، هرچند بازار سرمایه هفته جاری را با چراغ قرمز آغاز کرد اما در همین هفته توانست دوباره به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد بازگردد. در این راستا در روز شنبه شاخص کل بورس با ۱۱ هزار و ۳۰۶ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۲۷۰ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم در این روز ۹۶ واحد کاهش یافت و رقم ۳۹۲ هزار و ۴۸۹ واحد را ثبت کرد.

دامنه روند نزولی بورس به روز یکشنبه نکشید و در این روز  شاخص کل بورس با ۱۴ هزار و ۵۳۸ واحد صعود تا رقم یک میلیون و ۲۸۵ هزار واحد افزایش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۵۱۱۹ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۹۷ هزار و ۶۰۶ واحد رسید.

در روز دوشنبه شاخص کل بورس توانست دوباره و بعد از حدود هشت ماه وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد شود. در این روز شاخص کل بورس با ۱۹ هزار و ۷۵ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳۰۴۹ واحد افزایش یافت و به رقم ۴۰۰ هزار و ۶۴۹ واحد رسید.

بازار سرمایه در روز سه شنبه روندی پرنوسان را پشت سر گذاشت و در نهایت با ۴۱۴ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۰۳ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳۱۶ واحد کاهش یافت و رقم ۴۰۰ هزار و ۳۳۷ واحد را ثبت کرد. در نهایت این بازار سبزپوش به تعطیلات رفت و شاخص کل بورس  با ۱۶۵۳ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۳۵۱ واحد افزایش یافت و به رقم ۴۰۱ هزار و ۶۹۳ واحد رسید.

به طور کلی در این هفته شاخص کل با بیش از ۲۳ هزار واحد افزایش نسبت به هفته قبل، رشدی ۱.۸۳ درصدی را تجربه کرد و از یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحد در هفته گذشته به یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد در هفته جاری رسید.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top