امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 20915 |
تاریخ انتشار : ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ | ارسال توسط : |
419 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: یک کمپین با کمک عکس‌های حیات وحش از محیط زیست آفریقا حمایت می‌کند.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، بیش از ۱۵۰ عکاس حیات‌وحش در برنامه فروش عکس‌های حیات‌وحش برای جمع‌آوری بودجه حمایتی برای سازمان «پارک‌های آفریقا» شرکت کرده‌اند. در سال ۲۰۲۰  در نخستین کمپین «عکس‌هایی برای حمایت از حیات‌وحش» با استفاده از ۶۵۰۰ عکس چاپ‌شده، ۶۶۰,۲۰۰ […]

گروه فرهنگی: یک کمپین با کمک عکس‌های حیات وحش از محیط زیست آفریقا حمایت می‌کند.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، بیش از ۱۵۰ عکاس حیات‌وحش در برنامه فروش عکس‌های حیات‌وحش برای جمع‌آوری بودجه حمایتی برای سازمان «پارک‌های آفریقا» شرکت کرده‌اند. در سال ۲۰۲۰  در نخستین کمپین «عکس‌هایی برای حمایت از حیات‌وحش» با استفاده از ۶۵۰۰ عکس چاپ‌شده، ۶۶۰,۲۰۰ دلار طی ۳۰ روز جمع‌آوری شد.
 

امسال این کمپین که توسط دو عکاس هلندی و اتریشی بنیان‌گذاری شده است قصد دارد یک میلیون دلار جمع‌آوری کند. عکس‌ها به صورت آنلاین از طریق وبسایت این کمپین تا تاریخ ۱۱ اوت به فروش می‌رسند.آثاری که در این کمپین به فروش می‌رسند علاوه بر آثار عکاسان نامدار حوزه حیات‌وحش همچون «گرگ دوتویت»، «بورلی ژوبر»، «سوزی استرهاز»، «دیوید لوید»، «استیو وینتر»، آثاری از عکاسان بااستعداد آماتور از کشورهای درحال توسعه نیز ارائه شده است.پولی که در این کمپین جمع‌آوری می‌شود صرف حمایت از سازمان «پارک‌های آفریقا» خواهد شد که اداره ۱۹ پارک‌ ملی در ۱۱ کشور را از طرف دولت‌های آفریقایی برعهده دارد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top