امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 20858 |
تاریخ انتشار : ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ | ارسال توسط : |
245 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

رئیس فدراسیون هندبال اسامی گزینه های خارجی سرمربیگری تیم ملی هندبال را طی یک سال و سه ماه اخیر عنوان کرد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در جریان مجمع سالیانه فدراسیون هندبال رئیس فدراسیون هندبال اسامی گزینه های خارجی که طی یک سال و نیم اخیر برای حضور در ایران با آنها مذاکره کرده بود را اعلام‌کرد.

وی گفت: باید یکسری مسائل را موشکافی کنیم ما تقریبا یک سال و سه ماه است که دنبال جذب مربی هستیم. علی رغم اینکه مربی درجه دو سه زیادی پیشنهاد شد اما خواستیم مربی درجه یک داشته باشیم. تا پاسی از شب مذاکرات با سرمربیان خارجی ادامه داشت. پاندمی کرونا ما را خیلی آزار داد خیلی مواقع تا آستانه قرارداد پیش رفتیم اما نتوانستیم به نتیجه برسیم.

دیوید دیویس کامارا

پاکدل افزود: ما با گزینه های زیادی مذاکره کردیم که به نتیجه نرسیدیم. اولین گزینه ما دیوید دیویس کامارا بود که نخواست باشگاه خود را کنار بگذارد که ما قبول نکردیم. نمی‌خواست تنها با یک تیم ملی کار کند و می‌خواست در کنار باشگاه فعالیت کند. 

زلاتکو بابیچ
وی گفت: گزینه بعدی زلاتکو بابیچ سرمربی تیم ملی کرواسی بود بعد از چند ماه گفت می‌توانم قراردادم را با باشگاه یکساله کنم که با باشگاه مذاکره کرد و بعد اعلام‌کرد که باشگاه قبول نکرده است و حضورش منتفی شد. 

آرون کریستنسون

پاکدل اطهار کرد: آرون کریستنسون ۸ ماه وقت ما را گرفت و در نهایت گفت که خانواده اش اجازه فعالیتش را در ایران نمی‌دهد و منتفی شد.

فرناندو باریتو دلگادو
رییس فدراسیون هندبال گفت: فرناندو باریتو دلگادو اسپانیایی بود که تا قرداد پیش رفتیم در عدد قرارداد هم توافق کردیم اما در نهایت به دلیل پیک قرمز کرونا قبول نکرد.

اسلاوکو گولوژا

پاکدل افزود: اسلاوکو گولوژا سرمربی تیم ملی کرواسی است  اما اخیرا گفت در کنار باشگاهش با تیم ملی ادامه خواهد داد و خواست ۵ اردوی خارجی داشته باشد که این شرایط برای ما که میزبان هستیم منطقی نبود.
ولادیمیر سولا

وی گفت: ولادیمیر سولا که مدال طلای المپیک را دارد  و سرمربی تیم ملی جوانان کرواسی نیز بود که هنوز با او در حال مذاکره هستیم.

میشل بیگلر

او در پایان افزود: میشل بیگلر گزینه نهایی ما بود که قرار بود سه شنبه هفته قبل به ایران بیاید اما طی ۱۰ ساعت قرارداد منتفی شد که در حال جمع آوری اطلاعات هستیم تا ببینیم چه کسی شیطنت کرد تا نتوانیم مربی خارجی داشته باشیم. خیلی بد است که یک نفر حاضر شود که وطن فروشی کند تا نتوانیم سرمربی خوب خارجی را جذب کنیم. هر زمان که مطمئن شویم همه چیز را عنوان خواهیم کرد. 

رئیس فدراسیون هندبال گفت:  ما در حال مذاکره با دو گزینه هستیم. با کمک کمیته فنی دستیاران ایرانی را مشخص می‌کنیم تا زمان را از دست ندهیم و اردوها را شروع کنیم. البته هنوز دیر نشده تیم‌های ملی همچون قطر هم دو ماه به مسابقات اردوها را شروع می‌کنند. اما به هر حال اردوها را با کادر ایرانی آغاز می‌کنیم تا با گزینه خارجی به توافق برسیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top