امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 20745 |
تاریخ انتشار : ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱:۳۱ | ارسال توسط : |
364 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: کمند امیرسلیمانی با انتشار ویدیویی از صحبت‌های برادرش سپند، از مرخص شدن او از بیمارستان خبر داد.سپند امیرسلیمانی در این ویدیو گفته است: «سلام علیکم. امیدوارم که حالتون خوب باشه، من امروز از بیمارستان مرخص شدم و گفتم اول از همه یک فیلم بذارم و تشکر کنم ازتون. از ته قلبم بگم دست […]

گروه فرهنگی: کمند امیرسلیمانی با انتشار ویدیویی از صحبت‌های برادرش سپند، از مرخص شدن او از بیمارستان خبر داد.سپند امیرسلیمانی در این ویدیو گفته است: «سلام علیکم. امیدوارم که حالتون خوب باشه، من امروز از بیمارستان مرخص شدم و گفتم اول از همه یک فیلم بذارم و تشکر کنم ازتون. از ته قلبم بگم دست تک تکتون رو می‌بوسم.

مرسی از همه‌تون از بچه‌هایی که برام پیام‌های محبت‌آمیز فرستادید تا مادر پدرها و حتی مادربزرگ و پدر بزرگ‌ها. مطمئنم که وجود امروزم رو مدیون شما هستم. البته بد هم نیست یکسری از دوستان می‌گفتند چقدر چاق شدی الان برگشتم به حالت کارخونه.

خیلی مختصر بخوام بگم من کووید گرفتم یک ماه قبل حدودا. یک هفته اول همه چیز عادی بود. یک روز یک دل درد خیلی شدیدی شد و شبانه رفتم بیمارستان و گفتند که حالا تاثیر خود ویروس و یا داروهایی که مصرف می‌کنید روده‌ام را سوراخ کرده بود و شکم رو آلوده. همون شبانه من رو عمل کردن به حالت خیلی اورژانسی، دوباره سه چهار روز بعد چون آلودگی زیاد بود مجدد شکم رو باز کردن که شب خطرناکی برای من بود، حتی اینجا دکترها به خانواده‌ام مثل فیلم‌ها گفته بودند که اگر امشب رو دوام بیاره می‌تونیم از فردا به روند صعودی امیدوار باشیم.

خداروشکر دعای شما و لطف خدا باعث شد این اتفاق بیفته. دو سه ماهی تا خوب بشم کار می‌بره. فقط اومدم امروز تشکر کنم ازتون. می‌دونم عادت ندارید که من بی انرژی باشم، همیشه سعی می‌کنم انرژی داشته باشم، اما نمی‌تونستم ازتون تشکر نکنم. دست تک تکتون رو می‌بوسم و دمتون گرم، دمتون گرم.

من تمام زندگیم صادقانه برای شما کار کردم و از این به بعد از جونم هم براتون مایه می‌ذارم. خیلی مخلصم. به زودی با همون انرژی میام و می‌ترکونیم ان‌شاالله.»سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون ۱۸ خرداد در صفحه اینستاگرامش از ابتلا به کرونا خبر داد و ۲۴ خرداد به دلیل افزایش وخامت بیماری در بیمارستان بستری شد. پس از آن و در پی عوارض ناشی از بیماری و داروهای کرونا مجبور به عمل جراحی روده شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top