امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 20639 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱:۳۲ | ارسال توسط : |
197 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: «سال توفان ابدی» نام یکی از فیلم های خاص جشنواره «کن» امسال است که توسط جعفر پناهی و ۶ کارگردان دیگر ساخته شده است.فیلم «سال توفان ابدی» یکی از فیلم های خاص جشنواره «کن» امسال است که طبق اعلام برگزارکنندگان جشنواره در بخش «نمایش های ویژه» این دوره فستیوال «کن» نمایش داده می […]

گروه فرهنگی: «سال توفان ابدی» نام یکی از فیلم های خاص جشنواره «کن» امسال است که توسط جعفر پناهی و ۶ کارگردان دیگر ساخته شده است.فیلم «سال توفان ابدی» یکی از فیلم های خاص جشنواره «کن» امسال است که طبق اعلام برگزارکنندگان جشنواره در بخش «نمایش های ویژه» این دوره فستیوال «کن» نمایش داده می شود.

«سال توفان ابدی» را ۷ کارگردان شناخته شده دنیا از جمله جعفر پناهی سینماگر ایرانی، آنتونی چِن کارگردان سنگاپوری، مالیک ویتال فیلمساز آمریکایی، لورا پویتراس کارگردان زن آمریکایی، دومینگا سوتومایور فیلمساز زن شیلیایی، دیوید لاوری کارگردان آمریکایی و اپیچاتپونگ ویراستاکول کارگردان تایلندی ساخته اند. مدت زمان فیلم ۱۱۵ دقیقه اعلام شده است.

در شرح فیلم آمده است: «سال توفان ابدی» یک نامه عاشقانه به سینما است که توسط ۷ نفر از مهمترین فیلمسازان دنیا از آمریکا، ایران، شیلی و چین تا تایلند ساخته شده است.اپیزودهای فیلم نیز اینگونه نامگذاری شده اند: زندگی جدید در خانه قدیمی، یک جدایی، دیدار مجدد، مراقبت و آشتی، یک دنیای غیرقابل تشخیص و در سال توفان ابدی.

جعفر پناهی فیلمساز ایرانی برنده جوایز خرس طلای برلین و شیر طلای ونیز به عنوان یکی از مدیران تولید نیز در فیلم «سال توفان ابدی» فعالیت دارد. این فیلم محصول کشور آمریکا است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top