امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 20535 |
تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
203 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

دو باشگاه پایین جدولی برای حفظ روحیه تیمی برای اعضای تیم‌شان پاداش تعیین کردند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در فاصله پنج هفته مانده به پایان لیگ برتر رقابت‌ حساسیت میان تیم‌های لیگ برتری شکل گرفته است. جایی که هیچ تیمی حاشیه امنی برای حفظ جایگاه خود در لیگ برتر ندارد و رقابت در بالای جدول و پایین جدول جذاب تر از همیشه دنبال می‌شود. دو تیم پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی هستند و منتظر لغزش یکدیگر برای به دست آوردن عنوان قهرمانی هستند.

جنگ برای کسب سهمیه آسیایی همچنان ادامه دارد و با وجود این‌که استقلال فاصله خود را با تیم‌های پایینی خود زیاد کرده است اما پنج تیم دیگر نیز نیم نگاهی به بالای جدول دارند و هنوز روی کاغذ برای به دست آوردن سهمیه آسیایی شانس دارند.

اوج رقابت در پایین جدول شکل گرفته است. با وجود این‌که ماشین سازی به عنوان تیم انتهای جدولی نزدیک ترین گزینه سقوط به لیگ دسته یک است اما این تیم هم هنوز روی کاغذ شانس بقا دارد. اگر ماشین سازی را جدا کنیم باتوجه به فاصله امتیازات، تیم‌های زیادی را می‌توان در جمع گزینه‌های سقوط قرار دارد اما در حال حاضر ذوب‌آهن، نساجی، سایپا محتمل ترین گزینه‌ها هستند.

این باشگاه‌ها این روزها با برنامه‌های مختلفی سعی بر حفظ روحیه تیمی‌شان دارند و در تعطیلی لیگ اردوهای مختلفی را برگزار کردند. آن‌ها برای ادامه رقابت‌ها تمهیداتی را اندیشیده اند تا از این شرایط خارج شوند و روحیه بازیکنان خود را برای کسب امتیازات لازم بیشتر از گذشته کنند.

رضا حدادیان در آخرین تمرین تیم فوتبال نساجی حاضر شد و ضمن گفت‌وگو با اعضای این تیم، نشست ویژه‌ای با کادرفنی نساجی برگزار کرد و همچنین پاداش ویژه‌ای را برای اعضای نساجی اختصاص داد تا با روحیه بهتر در بازی پیش رو مقابل صنعت نفت آبادان قرار گیرند.

همچنین باشگاه سایپا به همین ترتیب برای بازی حساس این تیم مقابل ذوب‌آهن پاداش تعیین کرده تا روحیه بازیکنان بیش از پیش شود. دیدار دو تیم سایپا و ذوب‌آهن در مسیر تیم‌های پایین جدولی بسیار می‌تواند تعیین کننده باشد و باید دید در نهایت کدام تیم‌ها به لیگ دسته یک سقوط خواهند کرد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top