امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 8 شوال 1445 | 2024-04-16
کد خبر: 20502 |
تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ | ارسال توسط : |
248 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

فدراسیون‌ جهانی بسکتبال نوشت: اینکه تیم جوانان ایران تنها یک بازیکن بالای ۲ متر و ۲ سانت دارد علامت تعجب بزرگی است!

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، رقابت‌های جام‌جهانی بسکتبال جوانان ۲۰۲۱ لتونی، از امروز (شنبه) ۱۲ تیر ۱۴۰۰ آغاز شد. فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) نیز به همین منظور گزارشی را درباره تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها منتشر کرده است که به واسطه این گزارش، نسبت به میانگین قدی بازیکنان ایران ابراز تعجب کرد.

فدراسیون‌ جهانی در مورد تیم‌ ملی ایران نیز نوشت:

«همیشه یکی از اصلی‌ترین‌ مشکلات برای تیم‌ها در مسابقات زیر ۱۹ سال، مدت زمان لازم برای هماهنگ شدن بازیکنان یک تیم در کنار همدیگر است. موضوعی که برای تیم ایران نگران کننده نیست. 

چرا که هر ۱۲ بازیکن ایران در قالب تیم کوچین آمل کنار یکدیگر در لیگ ایران بازی کرده‌اند. تیمی که صرفا برای حمایت از استعدادها و پرورش آن‌ها تشکیل شده و سال آینده نیز در لیگ حضور خواهد داشت. سرمربی تیم ملی ایران نیز محمدرضا نوری همان سرمربی تیم کوچین است.

تیم ایران دارای دو جفت برادر دوقلو (محمدهادی و محمدمهدی لکزایی‌فرد – امیرحسین و نصرت‌الله یازرلو) است. سورنا علیزاده هم در اردوی بسکتبال بدون مرز آسیا سال ۲۰۱۹ با تیم ایران شرکت کرد و پارسا فلاح کاپیتان این تیم نیز در ریباندینگ تیم کوچین را کمک کرد و دومین گلزن برتر بود.

باید دید که آیا این تداوم برای جبران کمبود استعداد و نخبگان کافی است یا خیر – در لیست ایران فقط یک بازیکن بالای ۲.۰۲ متر وجود دارد – که همچنان یک علامت تعجب بزرگ است!»

تیم ملی ایران ساعت ۲۲:۳۰ امشب باید به مصاف تیم ملی صربستان برود. ایران در گروه B با تیم‌های لتونی (میزبان)، صربستان و پورتوریکو هم گروه است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top