امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 20467 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
642 بازدید
۰
| 5
ارسال به دوستان
پ

یک پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر کنفدراسیون آسیا اختیار قرعه‌کشی را به ما می‌داد، از این بهتر نمی‌توانستیم قرعه را برای خودمان برداریم.

حشمت مهاجرانی در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره قرعه‌کشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: اگر کنفدراسیون آسیا اختیار قرعه‌کشی را به ما می‌داد، از این بهتر نمی‌توانستیم قرعه را برای خودمان برداریم. فقط باید می‌گفت اگر دوست دارید کره را هم بردارید و هند یا پاکستان را به جای آن بگذارید.

او ادامه داد: باتوجه به این حریفان دیگر بحثی وجود نخواهد داشت، چون به جز کره همه حریفان ما در غرب آسیا هستند و این تیم‌ها در چند سال اخیر بارها با ما بازی کردند و قبل از بازی از نظر روحی از ما شکست خورده‌اند. پیشینه فوتبال ما نشان داده نسبت به این تیم‌ها برتری داریم. در گروه دوم فقط عربستان و عمان از غرب آسیا هستند و گروهی به مراتب سخت‌تر از این گروه است.

سرمربی سال‌های دور تیم ملی ایران درباره حفظ اسکوچیچ گفت: تصمیم فدراسیون برای حفظ اسکوچیچ منطقی و عقلانی بود، چون در مدت کوتاه نمی‌توانستیم دگرگونی به وجود بیاوریم. ما در بازی‌های گذشته تیم‌ملی دیدیم که مربیان تیم ملی متوجه نقطه ضعف ایران در خط دفاع شدند. تنها چیزی که احتیاج داریم آرامش است و باید یک یا دو دیدار تدارکاتی هم با یک تیم‌ قدرتمند و یک تیم متوسط بازی کنیم و نقاط ضعف و قوت‌مان را بررسی کنیم.

او اضافه کرد: مشکلات‌مان را در بازی‌های منامه لمس کردیم و وضعیت تیم ملی را می‌دانیم. برای رفع آن مشکلات باید بازی‌های تدارکاتی و اردوهای کوتاه مدت برگزار کنیم. دور دوم مقدماتی جام جهانی از دور اول آسان‌تر است و به امید خدا می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top