امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 20377 |
تاریخ انتشار : ۰۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ | ارسال توسط : |
193 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

سرمربی سپاهان گفت: این شانس بزرگی برای ماست که تیم متحد و وفاداری را داریم و همه با هم متحد هستیم تا به قهرمانی برسیم.

علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره تساوی سپاهان مقابل فولاد اظهار کرد: باتوجه به شرایط تیم فولاد که در زمین خودش همیشه امتیازات خوبی را کسب می‌کرد و باتوجه گرمای هوا و کیفیت نه چندان خوب زمین، از نتیجه‌ای که کسب کردیم راضی هستیم. ما دو امتیاز نسبت به پرسپولیس عقب هستیم اما بازی‌های زیادی را پیش رو داریم و هیچ بازی را نباید دست کم بگیریم، چون تمرکز زیادی نیاز داریم تا سه امتیاز کامل بازی با ماشین سازی را به دست آوریم.

او ادامه داد: سعی می‌کنیم کیفیت خیلی خوبی را نشان دهیم و اکنون ۱۱ هفته است این کیفیت را داریم نشان می‌دهیم. در بازی با فولاد هم کیفیت خوبی داشتیم، شانس‌های خوبی داشتیم و خطوط دفاعی‌ و خط جلوی ما با کیفیت کار کردند. بازیکنان ما انگیزه بزرگی داشتند و به داشتن آن‌ها افتخار می‌کنیم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: بازیکنانی که روی نیمکت بودند حس خوبی به سپاهان دارند و همه با هم متحد هستیم تا به قهرمانی برسیم. این شانس بزرگی برای ما است که تیم متحد و وفاداری را داریم و اتحاد درون تیمی به ما کمک می‌کند که بازی‌های آینده‌مان را هم پیروز از زمین خارج شویم و امیدوارم به همین شکل رقم بخورد.

او با بیان این‌که شانس قهرمانی هنوز برابر است، گفت: شش بازی و ۱۸ امتیاز جلوی چشم هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان است. دو تیم طبیعتا تلاش می‌کنند تا به قهرمانی برسند و ما هم حس خیلی خوبی داریم و هنوز هم این احساس بزرگ را داریم تا قهرمان شویم. یک قدم از هدف‌مان و از احساس‌مان کم نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم با تمرکز بالا و انگیزه به طرفی حرکت می‌کنیم که قهرمانی را به دست بیاوریم.

مرزبان ادامه داد: تا اینجا خیلی خوب کار کردیم و تیم متحدی داریم که فوتبال بسیار قوی را در زمین ارائه می‌دهد. با اعتماد به نفس و شرافت کاری بازیکنان‌مان انتظار این را داریم که به قهرمانی فکر کنیم و حس خوبی در این مورد داریم که می‌توانیم در نهایت قهرمانی را به دست آوریم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top