امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 20365 |
تاریخ انتشار : ۰۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱:۳۲ | ارسال توسط : |
169 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: با ادامه فیلمبرداری سریال «مستوران» بیژن بنفشه خواه به تیم بازیگران این سریال تاریخی اضافه شد.بنفشه خواه در این سریال نقش کاملا متفاوتی را به نسبت به آثار قبلی تجربه می‌کند. فیلمبرداری این سریال به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی عطا پناهی در شهرک سینمایی مستوران ادامه دارد و تاکنون حمیدرضا […]

گروه فرهنگی: با ادامه فیلمبرداری سریال «مستوران» بیژن بنفشه خواه به تیم بازیگران این سریال تاریخی اضافه شد.بنفشه خواه در این سریال نقش کاملا متفاوتی را به نسبت به آثار قبلی تجربه می‌کند.

فیلمبرداری این سریال به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی عطا پناهی در شهرک سینمایی مستوران ادامه دارد و تاکنون حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، و رویا میرعلمی به عنوان بازیگران سریال «مستوران» اعلام رسانه‌ای شده است.فصل اول سریال مستوران که برگرفته از قصه‌های کهن ایرانی است در ۲۶ قسمت تولید خواهد شد و مجری طرح این مجموعه «استودیو بادبان» است.سازمان هنری رسانه‌ای اوج سریال «مستوران» را برای پخش از رسانه ملی می‌سازد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top