امروز: چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 9 شوال 1445 | 2024-04-17
کد خبر: 20357 |
تاریخ انتشار : ۰۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ | ارسال توسط : |
267 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: مسعود شناسا  نوازنده و موسیقیدان  پس از ابتلاء به کرونا در شهر خود، شیراز بستری شد.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در پی ابتلای مسعود شناسا، نوازنده سنتور و موسیقیدان به کرونا، ۷۰ درصد ریه این هنرمند پیشکسوت درگیر شده و او اکنون برای درمان در بیمارستانی در شیراز بستری است. مسعود شناسا از جمله هنرمندان […]

گروه فرهنگی: مسعود شناسا  نوازنده و موسیقیدان  پس از ابتلاء به کرونا در شهر خود، شیراز بستری شد.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در پی ابتلای مسعود شناسا، نوازنده سنتور و موسیقیدان به کرونا، ۷۰ درصد ریه این هنرمند پیشکسوت درگیر شده و او اکنون برای درمان در بیمارستانی در شیراز بستری است.

مسعود شناسا از جمله هنرمندان پیشکسوت موسیقی ایرانی و از برآمدگان مکتب حفظ و اشاعه موسیقی است که در محضر هنرمندانی چون داریوش صفوت، نورعلی برومند، علیرضا مشایخی، احمد پژمان، هرمز فرهت و محمدتقی مسعودیه  بهره‌مند شده است.وی از سال ۱۳۵۲ تا اواخر دهه ۶۰ به تدریس سنتور در مرکز حفظ و اشاعه موسیقی مشغول و مدتی هم در گروه موسیقی دانشگاه آزاد، دانشگاه هنر و دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان مدرس حضور داشته است.

این نوازنده سنتور در سال ۱۳۷۰ با همراهی مهدی آذرسینا، محمد اخوان، محمدرضا شجریان، شهرام ناظری، داریوش پیرنیاکان، سعید فرج پوری، محمد فیروزی، جلیل عندلیبی کنسرت‌های متعددی را در داخل و خارج از کشور به اجرا درآورده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top