امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 20140 |
تاریخ انتشار : ۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
470 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران درباره انتخاب صمد نیکخواه بهرامی به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک و آخرین وضعیت مصدومیت حامد حدادی صحبت کرد.

رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره انتخاب صمد نیکخواه بهرامی به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک توکیو توضیح داد: این اتفاق، افتخار بزرگی برای بسکتبال است. به هر حال ما رایزنی‌هایی کرده بودیم تا یکی از بسکتبالیست‌های خوب کشور از بین آقایان حدادی و نیکخواه انتخاب شوند که خوشبختانه آقای صمد نیکخواه به عنوان یکی از پر افتخارترین‌های ایران در سطح آسیا انتخاب شد. این اتفاق مهم را به جامعه بسکتبال تبریک می‌گویم و خوشحالیم که بسکتبال بیش از گذشته و پررنگ‌تر باشد. بنده با خود آقای نیکخواه هم صحبت کردم که این موضوع روحیه خوبی به تیم ملی داد.

دیروز (سه‌شنبه) خبری مبنی بر اینکه حامد حدادی خواستار انتخاب شدنش به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک است، با تایید رئیس فدراسیون بسکتبال منتشر شد که طباطبایی توضیح داد: در واقع با توجه به اینکه علاقه داشتیم پرچمدار کاروان ایران شخصی از بسکتبال باشد، صمد نیکخواه و حامد حدادی را به عنوان نمایندگان خود معرفی کردیم تا هر کدام که رای آوردند به عنوان پرچمدار کاروان ایران رد المپیک شوند. به هر حال آقای حدادی هم بازیکن ارزشمندی است و هر فردی در سطح ملی مشتاق است که پرچمدار شود. ما بر حسب وظیفه این دو نفر را اعلام‌ کردیم‌ که درباره آن‌ها تصمیم‌ گیری شود.

او درباره برگزاری بازی دوستانه در آستانه المپیک با تیم ملی ب ژاپن نیز گفت: به هر حال وقتی میزبان برنامه ریزی می‌کند یکسری شرایط خاص هم دارد. بازیکنان ما هم چون تازه به ژاپن رسیده بودند بازی با تیم ب ژاپن به عنوان یک مسابقه غیر رسمی جهت هماهنگ شدن با شرایط میزبان و آب و هوا بد نبود.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: از نظر بنده و کادرفنی اتفاق بدی نبود و به خاطر غیر رسمی بودن بازی هم این دیدار پشت درهای بسته برگزار شد. ان‌شاءالله سه بازی دیگری که داریم طبق زمانبندی برگزار می‌شوند. ضمن اینکه ما در چنین مسابقاتی دنبال نتیجه نیستیم‌ و هدف ما بیشتر بحث ایجاد هماهنگی‌ میان ملی‌پوشان و رسیدن به ترکیب بهتر است.

او درباره آخرین وضعیت مصدومیت حدادی نیز گفت: آقای حدادی در سالن بسکتبال تمرینات با توپ را شروع کرده‌ و بدنسازی‌ خود را نیز زیر نظر فیزیوتراپ‌های مختلف‌ انجام می‌دهد. ان‌شاءالله هر موقع که پزشکان بگویند بلافاصله با تیم همراه خواهد بود. حالا چه برای بازی تدارکاتی با اسپانیا و چه بازی در المپیک.

طباطبایی در پایان صحبت‌های خود ضمن تشکر از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به خاطر انتخاب صمد نیکخواه‌بهرامی به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک، تصریح کرد: این اتفاق یک افتخار برای بسکتبال بود و امیدوارم نماینده خوبی برای ایران باشیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top