امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 20108 |
تاریخ انتشار : ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ | ارسال توسط : |
238 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بزرگترین مزرعه رمزارز با فعالیت بیش از هفت هزار دستگاه ماینر در محدوده چیتگر خبر داد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران در این باره گفت: درپی همکاری مشترک ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ و اداره برق تهران نوسانان و میزان برق در یک کارخانه متروکه واقع در محدوده چیتگر مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به شواهد موجود محل مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مجوزهای قضایی لازم برای این عملیات دریافت شد، گفت: در عملیات ماموران پلیس بیش از هفت هزار ماینر از محل این کارخانه کشف و ضبط شد که تعدادی از این ماینرها فعال بوده و تعدادی دیگر نیز در حال نصب و راه اندازی بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در صورت فعالیت تمام ماینرها و به گفته کارشناسان حوزه انرژی و برق چیزی حدود چهاردرصد از مصرف برق کل کشور مورد استفاده قرار می‌گرفت، گفت: این مزرعه بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال بوده که از سوی پلیس تهران کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه پلیس در همکاری با وزارت نیرو با هرگونه استخراج غیرمجاز رمز ارزها برخورد خواهد کرد، گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته، حدود ۳ هزار مورد دستگاه ماینر در جاهای دیگر پایتخت نیز کشف و ضبط شده است.  

به گفته رحیمی فعالیت این مرزعه استخراج رمزارز که تاثیر مستقیم بر کمبود برق در تهران داشت به طور کامل متوقف و محل نیز پلمب شد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top