امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 20064 |
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ | ارسال توسط : |
255 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

یک عکاس پیشکسوت درباره ثبت حال و هوای این روزهای جامعه به دلیل مشکلاتی که کرونا به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم درگیر مشکلات اقتصادی باشند، جامعه شاد نیست و نمی‌توان انتظار پویایی داشت. شاید تمام این موارد را نتوان در یک عکس نشان داد، اما آمارها، اطلاعات و اخبار بیانگر این شرایط هستند.

محسن شاندیز، عکاس پیشکسوت خبری در گفت‌وگویی با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره تاثیر روزگار کرونا بر زندگی حرفه‌اش و همچنین مقایسه این ایام با بحران‌های دیگری همچون جنگ یا بلایای طبیعی، اظهار کرد: طبیعتا حال و هوای این روزها بر حرفه عکاسی نیز همانند بسیاری دیگر از حوزه‌ها تاثیرگذار بوده است. رویدادهایی همانند جنگ و بلاهای طبیعی مقطعی هستند و در یک نقطه جغرافیایی کره زمین پیش می‌آیند و مردم همان منطقه هم درگیرش می‌شوند، اما کرونا پدیده‌ای جهانی است و روی تمام کشورها و تمام موضوعات تاثیر گذاشته است.

او ادامه داد: در این مدت بسیاری از مردم شغل‌هایشان را از دست دادند و بسیاری هم دچار مشکلات روانی شدند؛ البته تمام این تبعات در کشورهای جهان بنا به مدیریت ها متفاوت است.

شاندیز در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: در این مدت ناهماهنگی‌هایی در بیان اطلاعات و اخبار وجود داشت که باعث سردگرمی‌ عمومی شد و مردم نمی‌دانستند باید به کدام اطلاعات اعتماد کنند. البته به شخصه معتقدم که باید بیشتر به صحبت‌های کادر پزشکی و درمان اعتماد کرد و از تمام زحماتی که در این مدت متحمل شدند نیز تشکر می‌کنم.  

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top