امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 20054 |
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
222 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

بازیکن پیشین تراکتور و پرسپولیس از صحبت‌های رسول خطیبی در نشست خبری بعد از دیدار سوپرجام انتقاد کرد.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره دیدار سوپرجام فوتبال ایران گفت: بازی به دلیل تعطیلی طولانی مدت لیگ، کیفیت لازم را نداشت و بازی سطح بالایی را شاهد نبودیم. پرسپولیس ۶۰ درصد از آن تیم همیشگی بود و تراکتور هم آن قدر خوب بازی نکرد که کمک کند این بازی جذاب از آب در بیاید. به عنوان بازی سوپرجام، انتظار بالاتری داشتیم و کاش بازی جذاب‌تر می‌شد.

او ادامه داد: از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که پرسپولیس می‌تواند تراکتور را شکست دهد و زور شاگردان خطیبی به پرسپولیس نمی‌رسد. تراکتور بازیکنان لازم برای تقابل با تیمی مثل پرسپولیس را نداشت و حتی آن‌ها بازیکنی برای تعویض نداشتند. بهترین بازیکن آن‌ها یعنی پیمان بابایی مصدوم بود و خط حمله تراکتور بی‌خطر بود. من فکر می‌کنم تا همین الآن هم خطیبی شق‌القمر کرده که توانسته با تیم نصفه و نیمه‌ای که در ابتدای فصل خوب بسته نشد، از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

حلالی درباره بهترین بازیکن زمین از دیدگاه او گفت: اگر از ۱۰ حساب کنیم، به نظر من بازیکنان پرسپولیس همه در حد ۶ و یا ۷ بودند و بازی شاخصی از هیچ‌کدام از بازیکنان شاهد نبودیم. به نظر من عملکرد نوراللهی و سرلک چشم‌نوازتر از بقیه بود و اگر قرار باشد بازیکنی را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کنم، قطعا سرلک و یا نوراللهی خواهند بود.

بازیکن پیشین پرسپولیس و تراکتور درباره مصاحبه بعد بازی رسول خطیبی گفت: متاسفانه مربیان و بازیکنان ایرانی که در این سال‌ها مقابل پرسپولیس شکست خورده‌اند، چنین حرف‌هایی را می‌زنند. تیم خطیبی حتی در حدی بازی نکرد که شانس کشاندن بازی به وقت‌های اضافه را داشته باشد؛ بعد نمی‌فهمم چرا آن حرف‌ها را زده است. آیا مثلا وزیر به آل‌کثیر گفته خانزاده را دریبل بزن یا مثلا به لک گفته موقع کرنر خروج کن! متاسفانه این حرف‌های بی‌منطق در فوتبال ما تمامی ندارد و اکنون به عنوان یک توجیه از آن‌ها استفاده می‌شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top