امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 20026 |
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ | ارسال توسط : |
191 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

علیرضا خمسه با انتشار ویدیویی از خود در اتاق گریم، خبر از ایفای شخصیتی متفاوت را داد و در عین حال از ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه خودداری کرد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، علیرضا خمسه با انتشار ویدیویی در فضای مجازی از بازی در یک پروژه جدید خبر داده است.

این بازیگر در این ویدیو با اشاره به اهمیت گریم‌ برای بازیگران عنوان کرد: یکی از علاقه مندی ها و در واقع مهمترین علاقه مندی ما بازیگرها این است که هر لحظه از ما بپرسند تو چه کسی هستی؟ برای ما هیچ چیز جذاب تر از این نیست که روزمان با گریم آغاز شود؛ مخصوصا گریمی که می خواهد تو را به شخصیتی کاملا متفاوت از خودت تبدیل کند.

خمسه که در این ویدیو در حال گریم شدن است، در کنار امید گلزاده گریمور سینما و تلویزیون قرار گرفته و عنوان می کند که طراحی گریم از امید گلزاده است و اینکه قرار است چه نقشی را بازی کند در آینده خواهیم فهمید.

او در پایان می گوید که گریمور ها کمک می کنند تا علیرضا خمسه فراموش و شخصیت جدیدی وارد میدان شود. و اضافه می کند: امیدوارم این کار را ببینید و بپسندید.

در ادامه ویدیوی منتشر شده توسط علیرضا خمسه را می بینید:

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top