امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 20010 |
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۱ | ارسال توسط : |
213 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه ورزشی: یک روزنامه‌نگار سرشناس از علاقه آنچلوتی برای بازگرداندن بازیکن محبوب خود خبر داد.کارلو آنچلوتی پس از چند سال دوباره به نیمکت رئال برگشته تا در این فصل به جای زیدان هدایت رئالی‌ها را به عهده بگیرد. سلیقه آنجلوتی و زیدان در انتخاب بازیکنان کاملا متفاوت بوده و حالا کارلتو پس از گرفتن سوکان […]

گروه ورزشی: یک روزنامه‌نگار سرشناس از علاقه آنچلوتی برای بازگرداندن بازیکن محبوب خود خبر داد.کارلو آنچلوتی پس از چند سال دوباره به نیمکت رئال برگشته تا در این فصل به جای زیدان هدایت رئالی‌ها را به عهده بگیرد. سلیقه آنجلوتی و زیدان در انتخاب بازیکنان کاملا متفاوت بوده و حالا کارلتو پس از گرفتن سوکان مادرید به دنبال بازگرداندن بازیکن‌های محبوب خود به رئال است. 
 

در همین راستا خاویر هرناندز، روزنامه‌نگار سرشناس فاش کرد که آنچلوتی خواستار بازگشت خامس روردیگز به رئال مادرید شده است. رودریگز با رقم بالایی به رئال مادرید پیوست اما به هیچ وجه نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کند.

آنچلوتی اما علاقه زیادی به این هافبک کلمبیایی دارد تا جایی که او را با خود به بایرن مونیخ و اورتون برد و اکنون که می‌خواهد به رئال برگرداند. خامس رودریگز علاقه زیادی برای بازگشت به رئال مادرید دارد تا جایی که با کاهش دستمزد خود هم موافقت کرده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top