امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 19913 |
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ | ارسال توسط : |
176 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره محموله واکسن کرونا که صبح امروز وارد کشور شد، توضیح داد و گفت: به دلیل محدودیت حمل بار، پرواز صبح امروز یک میلیون دوز واکسن به کشور رساند و مابقی محموله نیز با پروازی دیگر به کشور خواهد رسید.

محمد حسن قوسیان مقدم در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره میزان محموله واکسن کرونای وارد شده توسط این مجموعه در صبح امروز، گفت: آخرین محموله واکسن کرونای خریداری و تحویل گرفته شده از سوی جمعیت هلال احمر  ۲ میلیون دُز است اما به دلیل محدودیت‌های پروازی صبح امروز فقط یک میلیون دُز آن به دستمان رسید و مابقی محموله هم با پروازی دیگر از کشور مبداء به ایران خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه علت تفاوت در میزان خرید محموله و آنچه‌ که صبح امروز به کشور رسیده است تنها محدودیت میزان حمل بار در پرواز است، اظهار کرد: وزارت بهداشت نیز تاکنون محموله‌های ۱۰۰ هزار دُزی واکسن وارد کرده است و ما یک میلیون دُز واکسن وارد کردیم، یعنی ۱۰ برابر محموله‌ای که هربار وارد می‌کنند. 

وی تاکید کرد: بنابراین به دلیل محدودیت حمل بار، پرواز صبح امروز یک میلیون دُز واکسن به کشور رساند و مابقی محموله هم در گمرک تحویل ما آماده است تا با پروازی دیگر به کشور برسد. 

سخنگوی جمعیت هلال احمر  گفت: ما درگیر ادامه خریدها هستیم و فعلا نمی‌توانیم جزئیات بیشتری از نوع خرید، کشوری که خریداری کردیم و… ارائه دهیم. 

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top