امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 19891 |
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
189 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: بهاره افشاری و ترلان پروانه دو بازیگر جدیدی هستند که به گروه «شب‌های مافیا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب پیوستند و شیوه انتخاب این دو بازیگر به صورت نظرسنجی از طریق صفحه اینستاگرامی این رئالیتی شو بوده است.پیش از این حضور امیرعلی نبویان، علیرضا طلیسچی، برزو ارجمند، علیرضا نیکبخت واحدی، پوریا پورسرخ […]

گروه فرهنگی: بهاره افشاری و ترلان پروانه دو بازیگر جدیدی هستند که به گروه «شب‌های مافیا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب پیوستند و شیوه انتخاب این دو بازیگر به صورت نظرسنجی از طریق صفحه اینستاگرامی این رئالیتی شو بوده است.پیش از این حضور امیرعلی نبویان، علیرضا طلیسچی، برزو ارجمند، علیرضا نیکبخت واحدی، پوریا پورسرخ احسان کرمی در این رئالیتی شو قطعی شده بود.

این روزها فصل سوم «شب‌های مافیا» در یک کافه در شهر تهران در حال ضبط است.فصل پایانی رئالیتی شوی «شب‌های مافیا» این روزها مراحل پیش تولید خود را در تهران طی می‌کند و تا اواسط تیرماه به صورت اختصاصی در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

تاکنون ۲۷ قسمت با حضور ۷۳ هنرمند از این برنامه شامل ۲ فصل، که هر فصل سه مرحله مقدماتی و یک فینال دارد، و یک فینال فینالیست‌ها که منتخب ۱۲ نفر از مجموع بازیکنان این ۲ فصل بوده‌اند، منتشر شده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top