امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 19593 |
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱:۳۲ | ارسال توسط : |
214 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: تلویزیون با پخش تیزری از «دودکش ۲» خبر پخش این مجموعه را پس از پایان «زیرخاکی» اعلام کرد. به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا،  تصویربرداری سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی که از مدتی قبل در تهران آغاز شده بود، در مقطعی با گسترش شیوع ویروس کرونا متوقف و […]

گروه فرهنگی: تلویزیون با پخش تیزری از «دودکش ۲» خبر پخش این مجموعه را پس از پایان «زیرخاکی» اعلام کرد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا،  تصویربرداری سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی که از مدتی قبل در تهران آغاز شده بود، در مقطعی با گسترش شیوع ویروس کرونا متوقف و دوباره از سر گرفته شد.هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و (با هنرمندی) بهنام تشکر گروه بازیگران «دودکش ۲» را تشکیل می دهند و به تازگی الهام اخوان نیز به این ترکیب اضافه شده است.

در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می رسد، بستر قمپزش گسترده تر از قبل شده است و با عقبه ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می شوند که بی هیچ شائبه ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می گذارند، تاثیرگذار هستند!».

نخستین فصل این سریال به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال ۱۳۹۲ روی آنتن شبکه یک رفت.پخش سریال «دودکش» از سه شنبه ۴ خرداد ماه ساعت ۲۲ در شبکه تماشا  هم آغاز شده و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، پخش این مجموعه تا آغاز فصل دوم مجموعه ادامه خواهد داشت و بدین ترتیب دو فصل این مجموعه به صورت متوالی از شبکه تماشا پخش می شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top