امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 19405 |
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ | ارسال توسط : |
254 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: در بحث تامین و توزیع بنزین هیچ مشکلی وجود ندارد و تقریبا تمام مخازن جایگاه‌ها پر شده است و انبارها به میزان کافی ذخایر بنزین دارند.

فاطمه کاهی در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا با بیان اینکه تا ساعاتی دیگر پالایشگاه تهران وارد مدار تولید می شود، تاکید کرد: بنزین تهران صرفا از پالایشگاه تهران تامین نمی‌شود و منابع تامین دیگری نیز داریم؛ لذا جای نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی اظهار کرد: خواهش ما این است که مردم به پمپ بنزین ها هجوم نیاورند. در حال حاضر نیز سوخت رسانی در سطح شهر تهران طبق روال عادی و سابق ادامه دارد.

همچنین اسدالله قلیزاده، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده های نفتی کشور نیز در این رابطه گفت: شب گذشته به دلیل وجود نگرانی شاهد صفهای طولانی در پمپ‌بنزین ها بودیم اما در حال حاضر شرایط نرمال است و تمام جایگاه روال عادی کار خود را پیش می برند.

وی با بیان اینکه حمل فراورده نیز به طور همیشگی انجام می شود و جایگاه ها هیچ مشکلی برای تامین و ذخیره بنزین ندارند، اظهار کرد: تا این لحظه با مدیریتی که انجام شده است هیچ مشکلی وجود ندارد و جایگاه ها نیز شلوغ نیستند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، ساعت ۱۹ و ۱۸ دقیقه عصر دیروز، چهارشنبه (۱۲ خردادماه) آتش‌سوزی وسیعی به دلیل نشتی یکی از مخازن ضایعات نفتی در پالایشگاه تهران رخ داد که گروه‌های امدادی و آتش‌نشانی به‌منظور مهار و خاموش کردن آتش به‌سرعت وارد عمل شدند.

آتش هم اکنون مهار شده است و تلاش‌ها برای خاموش کردن کامل آن ادامه دارد. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top