امروز: چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 9 شوال 1445 | 2024-04-17
کد خبر: 19387 |
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
265 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت های والیبال در دور چهارم مقابل کانادا قرار گرفت.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال مردان ایران در چهارمین دور از رقابت‌های لیگ ملت‌ها، ۱۳ خرداد (پنجشنبه) از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف کانادا رفت.  

ملی پوشان والیبال ایران در بازی اول مقابل ژاپن و در  بازی دوم مقابل روسی مدعی شکست خوردند اما بلند قامتان ایران در بازی سوم با ترکیب جوان مقابل هلند به پیروزی رسیدند.  

ایران با ترکیب میثم صالحی، سعید معروف، سید محمد موسوی، مسعود غلامی، صابرکاظمی، میلاد عبادی پور و محمد رضا حضرت پور (لیبرو) پا به میدان گذاشت.  

این رقابت درحالی برگزار شد که کانادا در بازی اول مقابل آمریکا شکست خورده بود. همچنین این تیم در بازی دوم مقابل ژاپن به پیروزی رسید. کانادا در بازی سوم مقابل برزیل یک ست گرفت اما از این تیم ۳-۱ شکست خورد.

 ست اول: ایران ۲۲ – ۲۵ کانادا

ملی پوشان والیبال ایران که با لباس سفید مقابل کانادا با لباس مشکی- خاکستری قرار گرفته بودند در ست اول کار را خوب شروع کردند. دو تیم در اوایل ست اول پایاپای پیش می رفتند به طوری که دو تیم در امتیاز ۱۲ برابر شدند. سرویس های زیبای میثم صالحی کار را برای تیم کانادا سخت کرده بود و این بازیکن توانست سه امتیاز مستقیم از سرویس را در اوایل ست به دست بیاورد.

اما ملی پوشان کانادا با سرویس های خوب عملا سرعت را از ایران گرفته بودند اما پاس های سعید معروف باعث می شد که امتیاز ها برای ایران به ثبت برسند.

در اواسط بازی، دو تیم در امتیاز ۱۸ برابر بودند و هیچ تیمی نمی خواست بازنده این ست باشد اما سرویس های کانادا کار را برای ایران سخت کرده بود.

در اواخر ست اول، خطای فردی تیم ملی والیبال ایران بالا رفت به طوری که در امتیاز ۲۲-۱۹ به سود کانادا، آلکنو تصمیم گرفت که وقت استراحت بگیرد؛ اما این وقت استراحت برای ایران کارساز نبود و تیم کانادا موفق شد این ست را ۲۵-۲۲ به  سود خود تمام کند.  

ادامه دارد…

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top