امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 19353 |
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
236 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم ملی به شدت از زمین بازی تیمش برابر هنگ کنگ انتقاد کرد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با هنگ‌کنگ اظهار کرد: برای اولین بازی خود در بحرین به مصاف هنگ کنگ می‌رویم، به تیم‌ها در این رقابت‌ها احترام می‌گذاریم اما می‌خواهیم نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: ما اطلاعات کاملی از این مسابقات داریم و از سال گذشته تلاش خود برای پیدا کردن شناخت از حریفان را آغاز کرده‌ایم، دیدار با هنگ کنگ برای ایران بسیار اهمیت دارد و سه امتیاز آن برای ما حیاتی است. امیدوارم از منامه با ۱۲ امتیاز کامل برگردیم. تمام تلاش ما این است که ملت ایران خوشحال باشند.

وی در ادامه اضافه کرد: تیم هنگ کنگ تیم قابل احترامی برای ماست. بازی فردا بسیار مهم است ولی نمی‌دانیم چه انتظاری می‌شود داشت، چون از پارسال بازی نداشته هرچقدر تلاش کردیم، اطلاعات کمی توانستیم راجع به آن‌ها جمع آوری کنیم. ما از بازی‌های خودمان میزبانی نمی‌کنیم. ما از afc خواستیم که زمین بازی را چک کند زیرا این بازی برای ما خیلی مهم است. اگر بحرین میزبان است، پس حداقل باید زمین خوبی را مهیا کند ولی ما از این موضوع ناامید هستیم.

اسکوچیچ درباره شرایط زمین مسابقه گفت: من همین الان در مورد زمین صحبت کردم. این زمین واقعا خوب نیست. ولی می‌خواهم تمام تمرکز تیم من فقط روی بازی کردن باشد. من امیدوارم که تیم من شرایط را درک کند و قوی باشد. من به تیمم اعتقاد دارم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید که صحبت های شما راجع به زمین بهانه باشد، گفت: من هیچ بهانه‌ای نمی‌آورم. ما قوی هستیم و همه تیم‌های اینجا با ما روبه‌رو می‌شوند. در مورد این موضوع نگران نباشید. بهانه‌ای وجود ندارد. اگر شما زمین را ببینید، چیزی را می‌بینید که من هرگز در زندگی ندیده‌ام. این یک بهانه نیست. شما و بقیه تیم‌ها باید با ما روبه‌رو شوید و من فرار نمی‌کنم. ما تیم خوبی هستیم و شما این را خواهید دید. بعد از این کنفرانس شما می توانید زمین را چک کنید. اول که آمدم اینجا، خواستم زمین را ببینم اما به من اجازه ندادند. من می‌توانم شما را دعوت کنم و با من بیاید و زمین را ببینید. خیلی داستان جالبی است. 

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top