امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 19306 |
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
188 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

تیم ملی اردوی خود در بحرین را در هتل رادیسون بلو برپا کرده و در دو هفته آینده همراه با سایر رقیبان، در این هتل اسکان خواهد داشت.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، تیم ملی ایران از روز گذشته برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی قطر راهی بحرین شد و در هتل «دیپلمات رادیسون بلو» در منامه، پایتخت این کشور مستقر شد. به گفته مسوولان تیم‌ملی، به جز ایران، تیم‌های عراق، کامبوج و هنگ‌کنگ هم در این هتل مستقر هستند.

تیم‌ملی در طول ۱۵ روز آینده و تا اتمام مسابقات خود در این مرحله، در این هتل مستقر خواهد بود و فقط برای انجام تمرینات قادر به خروج از در هتل است. البته از قرار معلوم این هتل برای سایر مسافران هم مجاز است و حباب امنیتی AFC  برای تامین سلامتی بازیکنان تیم‌ها چندان کارساز نخواهد بود.

محل اسکان تیم‌ملی مجهز به ابراز و امکانات ورزشی و همین‌طور سالن‌های استخر و سونا است و به همین دلیل کادرفنی می‌تواند بخشی از جلسات تمرینی از جمله بازیابی بدنی بازیکنان را در این هتل برگزار کند.

هم‌چنین مسوولان بحرین، زمین تمرین تیم النجمه را در اختیار تیم ملی ایران قرار داده‌اند که طبق برآوردها، حدود ۳۰ دقیقه با این هتل فاصله دارد. تیم ملی امروز برای نخستین بار روی زمین چمن این ورزشگاه به تمرین می‌پردازد و کیفیت چمن مشخص خواهد شد.

در ادامه نگاهی خواهیم‌ داشت به وضعیت هتل تیم‌ملی در منامه که در حال حاضر در اختیار چهار تیم ایران، کامبوج، عراق و هنگ‌کنگ قرار گرفته است:

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top