امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 19234 |
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ | ارسال توسط : |
470 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

ماجرای قطع برق همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین خبرها جدول خاموشی‌های احتمالی این هفته در تهران نیز اعلام شده است. موضوعی که علاوه بر مردم انتقاد پلیس را هم درپی داشته است تا جایی که فرمانده انتظامی پایتخت معتقد است این اقدام مشکلات زیادی را در تأمین نظم و امنیت ایجاد می‌کند.

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره خاموشی‌های اخیر که ناشی از قطع برق در برخی از مناطق تهران است، گفت: واقعیت این است که قطع برق مشکلات زیادی در حوزه ترافیکی برای پلیس راهور ایجاد کرده و علاوه بر آن در انضباط‌بخشی و ارتقاء امنیت پایتخت نیز مشکلاتی را رقم زده است. از این رو امیدوارم که این مساله زودتر حل شود و مسئولان مربوطه اقدامات لازم را برای جلوگیری از قطع برق انجام دهند.

وی درباره تاثیر استخراج رمز ارزها بر قطع برق که منجر به دستور اخیر رییس جمهوری برای توقف تولید ارز دیجیتال نیز شده است، تصریح کرد: همانطور که در عمل هم نشان داده‌ایم،  ما در پلیس پایتخت این آمادگی را داریم با هرگونه فعالیت غیرقانونی برای استخراج رمزارزها و فعالیت ماینرها، برخورد کنیم و این موضوع را به وزارت نیرو نیز اعلام کرده‌ایم که اگر هرجایی را در سطح شهر تهران به ما اعلام کنند ما با تمام توان با آن برخورد خواهیم کرد.

رییس پلیس پایتخت افزود: ما این آمادگی را داریم و قبلا نیز اعلام کرده‌ایم. علاوه بر آن در صورت مشاهده چنین مواردی خود ما نیز وارد عمل شده و با آن برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top