امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 19170 |
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱:۳۱ | ارسال توسط : |
448 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: کتاب «هنر زندگی آسوده» اثر شونمیو ماسونو با ترجمه مرجان ایمانی توسط نشر سنگ منتشر و راهی بازار نشر شد.کتاب «هنر زندگی آسوده؛ ۹۹ تمرین روزانه از یک راهب ذن برای یک عمر زندگی با آرامش و لذت» نوشته شونمیو ماسونو به‌تازگی با ترجمه مرجان ایمانی توسط نشر سنگ منتشر و راهی بازار […]

گروه فرهنگی: کتاب «هنر زندگی آسوده» اثر شونمیو ماسونو با ترجمه مرجان ایمانی توسط نشر سنگ منتشر و راهی بازار نشر شد.کتاب «هنر زندگی آسوده؛ ۹۹ تمرین روزانه از یک راهب ذن برای یک عمر زندگی با آرامش و لذت» نوشته شونمیو ماسونو به‌تازگی با ترجمه مرجان ایمانی توسط نشر سنگ منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب یکی از عناوین مجموعه «فلسفه برای زندگی امروز» است که این‌ناشر چاپ می‌کند.
 

شونمیو ماسونو، نویسنده این‌کتاب راهب اعظم آیین ذن و یکی از برجسته‌ترین طراح‌های باغ ژاپنی در جهان است؛ باغ‌هایی که به «باغ ذن» معروفند و در آن‌ها از سنگ و صخره استفاده می‌شود. او در این‌کتاب، ۹۹ توصیه‌ اصلی مکتب ذن را توضیح داده است.«هنر زندگی آسوده» در چهار بخش اصلی و ۹۹ فصل کوتاه تدوین شده و در هر فصل، نویسنده با زبانی ساده، همراه با تمثیل‌ و مثال‌هایی که در ادبیات ذن معمول است، نکاتی را مطرح می‌کند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top