امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 19099 |
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱:۳۲ | ارسال توسط : |
189 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: پنجاه و سومین دوره بخش دو هفته کارگردانان که سالانه از سوی انجمن کارگردانان فرانسه و به موازات جشنواره فیلم کن برگزار می شود، امسال جایزه کالسکه طلایی خود را در روز افتتاحیه به «فردریک وایزمن» مستندساز آمریکایی ساکن فرانسه اعطا خواهد کرد.     پنجاه و سومین دوره بخش دو هفته کارگردانان کن […]

گروه فرهنگی: پنجاه و سومین دوره بخش دو هفته کارگردانان که سالانه از سوی انجمن کارگردانان فرانسه و به موازات جشنواره فیلم کن برگزار می شود، امسال جایزه کالسکه طلایی خود را در روز افتتاحیه به «فردریک وایزمن» مستندساز آمریکایی ساکن فرانسه اعطا خواهد کرد. 

 
 پنجاه و سومین دوره بخش دو هفته کارگردانان کن از تاریخ ۷ تا ۱۷ جولای (۱۶ تا ۲۶ تیر) برگزار می شود.انجمن کارگردانان فرانسه در بیانیه ای «فردریک وایزمن»  را به سبب مجموعه آثار ارزشمند که اثری غیرقابل انکار در تاریخ سینما از خود بر جای گذاشته مورد تمجید قرار داد.جایزه کالسکه طلایی بخش دو هفته کارگردنان کن از سال ۲۰۰۲ و برای تقدیر از فیلمسازان در عرصه بین المللی اعطا می شود که آثارشان دارای کیفیت نوآورانه وجسارت در کارگردانی و تولید است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top