امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 18368 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
312 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به معرفی برترین مهاجمان این فصل لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره پرداخت.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در سالی که شیوع ویروس کرونا تاثیر زیادی روی فوتبال گذاشت، کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان در منطقه غرب کرد و بر این اساس ۵ مهاجم برتر رقابت ها را اعلام کرد که ۳ مهاجم در تیم های ایرانی حضور دارند.

در کنار اولونگا، مهاجم کنیایی الدحیل و عبدالرزاق حمدالله از النصر عربستان، ۳ مهاجم تیم های ایرانی حضور دارند؛ شهریار مغانلو از پرسپولیس، شیخ دیاباته از استقلال و محمد عباس‌زاده از تراکتور.

شیخ دیاباته ۳۳ ساله که یک ضربه پنالتی را در بازی آخر مرجله گروهی تیمش از دست داد با ۵ گل زده بعد از اولونگا در رده دوم جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. همچنین محمد عباس‌زاده و شهریار مغانلو نیز هر کدام با ۴ گل زده به عنوان دیگر مهاجمان برتر این فصل لیگ قهرمانان در غرب معرفی شدند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، ۳ تیم ایرانی توانستند در مرحله گروهی با کسب امتیازات لازم جواز حضور در مرحله بعد لیگ قهرمانان را به دست بیاورند و فولاد با عملکردی شایسته از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top