امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 18270 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
214 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

فدراسیون جهانی والیبال در خصوص حضور ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ نوشت: ایران به دنبال این است که اوضاع را کمی بهبود بخشیده و موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر پایانی شود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، فدراسیون جهانی والیبال در خصوص حضور ایران در لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ نوشت: ایران تاثیر خود را در لیگ ملت‌های والیبال برجای گذاشته است چراکه این تیم از مقام دهم در افتتاحیه ۲۰۱۸ به مقام پنجم در لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ رسیده است.  

حالا ایران به دنبال این است که اوضاع را کمی بهبود بخشیده و موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر پایانی شود.

فدراسیون جهانی والیبال در خصوص امیر غفور نوشت: امیر غفور با ۲۴۹ امتیاز بهترین امتیازآور لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ بوده اما سوال این است که آیا ولادیمیر آلکنو، مربی افسانه‌ای روسی که امسال هدایت تیم ایران را به عهده دارد، می‌تواند این تیم را متحول کند؟

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرده بود که شهر ریمینی ایتالیا به عنوان میزبان لیگ ملت‌های والیبال زنان و مردان سال ۲۰۲۱ انتخاب شده است. مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خرداد آغاز می‌شود و تا دوم تیر به مدت ۲۷ روز ادامه خواهد داشت.

هر تیم در این رقابت‌ها ۱۵ بازی انجام خواهد داد و چهار تیم برتر به فینال صعود می‌کنند تا اینکه قهرمان این رقابت‌ها مشخص شود. این درحالی است که در حالت معمول و قبل از شیوع کرونا شش تیم به مرحله نهایی این مسابقات صعود می‌کردند.

فدراسیون جهانی والیبال قول داده است که جدیدترین اقدامات متقابل برای کاهش قابل توجه خطر انتقال ویروس کرونا از جمله آزمایش مکرر و مسائل بهداشتی را در این رقابت‌ها به دقت پیاده کند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top