امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 17501 |
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۳۱ | ارسال توسط : |
265 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:بهروز وثوقی بازیگر مطرح سینمای کشورمان امروز در صفحه اینستاگرامی خود متنی نوشت که به‌نظر می‌رسد در پی اتهامات مطرح شده از سوی سید محمود رضوی مشاور هنری رئیس مجلس و تهیه کننده سینما و تلویزیون مبنی از مجرمیت او در قتل به نگارش درآمده است. وثوقی در‌ صفحه اینستاگرام خود نوشت: هموطنان عزیزم […]

گروه فرهنگی:بهروز وثوقی بازیگر مطرح سینمای کشورمان امروز در صفحه اینستاگرامی خود متنی نوشت که به‌نظر می‌رسد در پی اتهامات مطرح شده از سوی سید محمود رضوی مشاور هنری رئیس مجلس و تهیه کننده سینما و تلویزیون مبنی از مجرمیت او در قتل به نگارش درآمده است.

وثوقی در‌ صفحه اینستاگرام خود نوشت: هموطنان عزیزم اینک که سپیدی موهایم حاکی از گذران زندگی طولانی چهل و چند ساله دور از وطن و در غربت غریب است، وجودم غرق در سیاله‌های نور و انرژی سیر دارد و در یک خلسه آرام دور از همه دغدغه‌های بیرونی به راهنمایی استادی دانا، زمان مانده حیاتم را با آرامش طی می‌کنم…. تهمت‌های ناروای ستم پیشگان و کینه ورزان جاهل در من بدون اثر و کارشان جز کوبیدن آب در هاون نیست. دستان همه شما را با مهربانی و صلح و دوستی می‌فشارم. به‌امید رهایی و آزادی از هرگونه جهل…
محمود رضوی چندی پیش در کلاب هاوس گفته بود: بهروز وثوقی به خاطر یک پرونده قتل و همچنین پرونده قاچاق به ایران نمی‌آید؛ وثوقی خودش به ایران نمی‌آید، و اِلا او هم می‌تواند مثل خیلی از بازیگران و خوانندگان به ایران بیاید.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top