امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 17329 |
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۳۲ | ارسال توسط : |
277 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: نتفلیکس یک مینی سریال براساس داستان «۳۹ پله» با بازی بندیکت کامبربچ می سازد. نتفلیکس قرار است از روی داستان «۳۹ پله» نوشته سال ۱۹۱۵ جان باکن یک سریال کوتاه با بازی بندیکت کامبربچ بسازد.ادوارد برگر کارگردانی این مینی سریال را برعهده دارد و مارک ال. اسمیت هم در حال نوشتن فیلمنامه آن […]

گروه فرهنگی: نتفلیکس یک مینی سریال براساس داستان «۳۹ پله» با بازی بندیکت کامبربچ می سازد. نتفلیکس قرار است از روی داستان «۳۹ پله» نوشته سال ۱۹۱۵ جان باکن یک سریال کوتاه با بازی بندیکت کامبربچ بسازد.ادوارد برگر کارگردانی این مینی سریال را برعهده دارد و مارک ال. اسمیت هم در حال نوشتن فیلمنامه آن است.در این مجموعه، بندیکت کامبربچ و ادوارد برگر بعد از همکاری شان در مینی سریال «پاتریک ملروز» در سال ۲۰۱۸ محصول شوتایم بار دیگر با هم کار می کنند.

 
مینی سریال حداقل ۶ ساعته «۳۹ پله» توسط «Anonymous Content»، «چپتروان پیکچرز» و «سانی مارچ» استودیوی فیلمسازی متعلق به کامبربچ تهیه می شود.تا به حال چندین بار از داستان «۳۹ پله» اقتباس صورت گرفته که مشهورترین آن مربوط به فیلم سال ۱۹۳۵ آلفرد هیچکاک با بازی رابرت دونات و مدلین کارول است.قصه کتاب جان باکن که یک اثر جاسوسی مهیج است در پیش از آغاز جنگ جهانی اول می گذرد، کتاب بر کاراکتر ریچارد هانای مرد در حال فراری متمرکز است که کلید حل یک توطئه جهانی را در اختیار دارد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top