امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 17167 |
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ | ارسال توسط : |
212 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: آکشی کومار، ستاره سرشناس و بسیار محبوب سینمای هند یک روز پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا در بیمارستان بستری شد و زیر نظر پزشکان قرار گرفت.حال بازیگر ۵۳ ساله بالیوود پس از ابتلا به کرونا خوب است اما به توصیه پزشکان در بیمارستان بستری شده تا روند بهبودی از کووید-۱۹ را […]

گروه فرهنگی: آکشی کومار، ستاره سرشناس و بسیار محبوب سینمای هند یک روز پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا در بیمارستان بستری شد و زیر نظر پزشکان قرار گرفت.حال بازیگر ۵۳ ساله بالیوود پس از ابتلا به کرونا خوب است اما به توصیه پزشکان در بیمارستان بستری شده تا روند بهبودی از کووید-۱۹ را زودتر پشت سر بگذارد. بسیاری از بازیگران و عوامل تولید فیلمی که آکشی کومار در شهر بمبئی در آن بازی می‌کند، به کرونا مبتلا شده‌اند.

همزمان با خیزش موج تازه ویروس در هند، ایالت مهارشترا در غرب این کشور هم شاهد جهش آمار مبتلایان بوده است. شهر بمبئی (مومبای) که مرکز دنیای فیلمسازی در هند است، در این ایالت قرار دارد و مرکز آن است. روز گذشته برای نخستین بار تعداد بیماران تازه کرونا در هند از مرز ۱۰۰ هزار نفر فراتر رفت که ۵۷ هزار نفر آن فقط سهم ایالت مهارشترا بود.

با افزایش آمار مبتلایان در چند هفته اخیر، فعالیت برخی صنایع در شهرها و ایالت‌های مختلف هند محدود شد که صنعت فیلمسازی در بمبئی از آن جمله است. تعدادی از ستاره‌های بزرگ بالیوودی در روزهای گذشته به کرونا مبتلا شده‌اند و ساچین تندولکار، کریکت‌باز افسانه‌ای هند هم که در بیمارستان بستری بود، به شرایط پایدار رسیده و حالش رو به بهبودی است.از زمان آغاز فراگیری ویروس کرونا در ماه مارس سال گذشته در هند، این کشور یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفری بیش از ۱۲.۵ میلیون نفر بیمار مبتلا به کرونا داشته و فراتر از ۱۶۵ هزار مرگ ثبت کرده است. هند سومین کشور آلوده دنیا پس از ایالات متحده و برزیل اما میانگین مرگ‌های آن نسبت به تعداد مبتلایان بسیار پایین است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top