امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 16863 |
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
237 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: کتاب «گندزدایی از مغز» اثر فیت. جی. هارپر با ترجمه علی دیمنه در انتشارات کتاب پارسه منتشرشد.کتاب «گندزدایی از مغز» اثر فیت. جی. هارپر با ترجمه علی دیمنه در انتشارات کتاب پارسه منتشر شد. این اثر برای کسانی مناسب است که دلشان می‌خواهد به مغزشان تلنگری بزنند، تصویر ذهنی خشک و بی روح […]

گروه فرهنگی: کتاب «گندزدایی از مغز» اثر فیت. جی. هارپر با ترجمه علی دیمنه در انتشارات کتاب پارسه منتشرشد.کتاب «گندزدایی از مغز» اثر فیت. جی. هارپر با ترجمه علی دیمنه در انتشارات کتاب پارسه منتشر شد. این اثر برای کسانی مناسب است که دلشان می‌خواهد به مغزشان تلنگری بزنند، تصویر ذهنی خشک و بی روح مسائل روانشناسی را در سرشان بشکنند.هارپر، استاد بیان آموزه‌های روانشناسی با زبان طنز و شوخی، کتاب هایش را در همین حال و هوا به رشته تحریر درآورده است. گاهی حتی مبانی بسیار تخصصی، پزشکی و روانپزشکی را با چاشنی خنده در کام و ذهن خواننده گوارا و به خواننده منتقل می‌کند؛نثرش طنزی گیرا دارد حتی تا میانه آن متوحه نمی‌شوید یک کتاب روانشناسی در دست دارید.
 

کتاب «گندزدایی از مغز» در دو بخش و یک نتیجه گیری تنظیم شده است در بخش نخست اثر به این مسئله اشاره می‌شود که چه چیزی باعث شد به مغزتان آسیب وارد شود. به آسیب روانی مغز از نو نظام می‌دهد در بخش دوم آن به اینکه مغز شما زنده است اشاره می‌شود. احساساتی مانند اضطراب، خشم، اعتیاد و افسردگی مسائلی است که در این بخش به آن پرداخته می‌شود. در بخش نتیجه گیری به حالت عادی جدیدی می‌پردازند و از این می‌گوید که ارزشمند و توانمند هستید.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top