امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 16516 |
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ | ارسال توسط : |
377 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

فرایند واریز سود مشمولان سهام عدالت در حالی امروز(پنج‌شنبه، ۲۸ اسفند) صورت می‌گیرد که میزان سودی که مشمولان دریافت می‌کنند با توجه به ارزش اولیه سهام آن‌ها و همچنین بسته به این‌که سهام خود را فروخته‌اند یا نه، متفاوت است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، فرایند واریز سود سال ۱۳۹۸ سهام عدالت برای مشمولان این سهام، همانند سال های گذشته است و سود مشمولانی که روش مستقیم و غیرمستقیم را بعد از آزادسازی برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند از طریق سمات پرداخت می شود. بر این اساس طبق آخرین اخبار، ۵۰ درصد این سود امروز و ۵۰ درصد دیگر نیز در سال آینده به حساب مشمولان واریز خواهد شد.

 در این راستا، میزان سود مشمولان که ارزش اولیه سهام آن‌ها ۵۳۲  هزار تومان است، حدودا ۲۰۰ هزار تومان و مشمولانی که ارزش اولیه سهام آن ها یک میلیون تومان است، حدودا ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود. در این میان آن دسته از مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت خود انتخاب کرده و اقدام به فروش بخشی از سهام خود کرده بودند، کمتر از مبلغ مذکور دریاف میکنند، در واقع به ازای آن بخش از سهمی که باقی مانده است، سود دریافت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، احتمالا سود مشمولان پیش از ظهر امروز به حساب آن ها واریز خواهد شد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top