امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 16498 |
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
247 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید سرمربی آبی‌پوشان پایتخت باید به اعصاب خود مسلط باشد.

احمد منشی‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: فرهاد مجیدی آن طور که باید نمی‌تواند مربی‌گری کند. او باید تجربه کسب کند. به نظر من شرایط با آمدن آقای کمالوند خیلی خوب شده است. امثال کمالوند، درک فوتبالی بالایی دارند و با بودن کمالوند احتمال می‌رود تیم نتیجه لازم را کسب کنند. به نظر من استقلال روز به روز پیشرفت می‌کند.

او در ادامه درباره شرایط فرهاد مجیدی در تیم فوتبال استقلال گفت:‌ فرهاد مجیدی باید به اعصاب خود مسلط باشد و شرایط را هموار کند. به نظر من ساختاری که الان در کادر فنی وجود دارد، بسیار خوب است. امیدوارم روند پیروزی روز به روز در تیم بیش‌تر شود و استقلال بتواند در پایان کارنامه خوبی از خودش بر جای بگذارد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ۳ بازی اخیر آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی خاطرنشان کرد: در سه بازی استقلال، اتفاق خیلی خاصی رخ نداد. تیم تلاش خود را انجام داد و توانست به پیروزی برسد اما شکل تازه‌ای در تیم به وجود نیامده است و باید در ادامه ببینیم شرایط فنی تیم به چه شکل جلو خواهد رفت.

منشی‌زاده در پاسخ به این سوال که تیم برای بهتر کردن شرایط خود، چه نکاتی را باید رعایت کند؟ گفت: تیم باید در درجه اول آرامش داشته باشد. بازیکن اگر بخواهد عملکرد خوبی داشته باشد، باید مطالباتش پرداخت شود. بازیکنی که پولش پرداخت نشود، عملکرد خوبی نخواهد داشت و کم‌کاری می‌کند. هیات مدیره باشگاه باید به فکر بازیکنان باشند. اگر این اتفاق بیفتد، تیم می‌تواند عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد.

او در پایان درباره آینده تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من اصلا صحبت قهرمانی را نکنید. استقلال باید روز به روز در هر بازی بتواند شکل تیمی خود را به دست بیاورد. اگر تیم یک دست بود و شرایط خوبی را رقم زد، می‌توان به آینده این تیم امیدوارم بود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top