امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 8 شوال 1445 | 2024-04-16
کد خبر: 16416 |
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۳۱ | ارسال توسط : |
421 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: آلبوم «معجزه عشق» با آهنگسازی و نوازندگی محمدرضا اژدری روانه بازار موسیقی شد.محمدرضا اژدری آهنگساز، رهبر ارکستر و نوازنده پیانو، به تازگی آلبوم «معجزه عشق» را منتشر کرده است. این آلبوم هشت آهنگ دارد که جملگی در فضایی آرام و در سبک «نیو ایج» ساخته و اجرا شده‌اند.معجزه عشق، رقص باران، دنیای من، […]

گروه فرهنگی: آلبوم «معجزه عشق» با آهنگسازی و نوازندگی محمدرضا اژدری روانه بازار موسیقی شد.محمدرضا اژدری آهنگساز، رهبر ارکستر و نوازنده پیانو، به تازگی آلبوم «معجزه عشق» را منتشر کرده است. این آلبوم هشت آهنگ دارد که جملگی در فضایی آرام و در سبک «نیو ایج» ساخته و اجرا شده‌اند.معجزه عشق، رقص باران، دنیای من، ناقوس، صدای تو، غروب رویا‌های من، سکوت و تقدیر، آهنگ‌های آلبوم «معجزه عشق» هستند.
 

محمدرضا اژدری دانش‌آموخته دانشگاه هنر تهران در رشته نوازندگی جهانی است. از سال ۱۳۹۳ ارکستر پادراماد را تاسیس کرد. تا سال ۱۳۹۶ کنسرت‌های بسیاری با ارکستر «پادراماد» و با رهبریِ خودش به صحنه برد. از سال ۱۳۹۶ تصمیم گرفت تا روی آثار خودش تمرکز کند.نوروزِ ۱۳۹۷ نخستین ساخته خودش یعنی «معجزه عشق» را منتشر کرد. در سال‌های گذشته هم آهنگ‌های بسیاری را به صورت تک آهنگ منتشر کرده است.

ساخته‌های اژدری فضایی آرام بخش و در سبک نیوایج دارند و مخاطبانِ این آثار با شنیدنِ ساخته‌های این آهنگساز، فضایی آرام را تجربه می‌کنند.در آلبوم «معجزه عشق» نوازندگانی مانند میثم مروستی، کریم قربانی، بابک ریاحی‌پور، علی جعفری‌پویان و همایون رحیمیان نوازندگی کرده‌اند.همچنین آثار این آلبوم در استودیو بل و استودیو پاپ ضبط شده‌اند.آلبوم «معجزه عشق» هم‌اکنون در سایت‌های مختلف در دسترس علاقه‌مندان به موسیقی قرار دارد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top