امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 16392 |
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ | ارسال توسط : |
206 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

مدیر تأمین برنامه شبکه نمایش سیما ضمن معرفی فیلم های سینمایی این شبکه در نوروز ۱۴۰۰، درباره نحوه انتخاب و نوع ژانر فیلم ها توضیحاتی را مطرح کرد.

امیرعباس اشرف در گفت و گویی با انعکاس روز و به نقل از ایسنا با بیان اینکه شبکه نمایش سیما در نوروز شش باکس اصلی سینمایی خواهد داشت، درباره جزئیات پخش این فیلم ها توضیح داد: ساعت ۱۱ صبح به پخش فیلم هایی با موضوع «خانوادگی» اختصاص دارد و جامعه مخاطب آن، به دلیل شرایط کرونا و حضور مردم در خانه هایشان خانواده های ایرانی هستند؛ بر این اساس فیلم هایی با مختصات خانواده در کنداکتور جانمایی شده اند.

او با بیان اینکه باکس ساعت ۱۳ به پخش فیلم های «منتخب از سینمای ایران» اختصاص دارد، افزود: فیلم های منتخب این باکس در ایام نوروز آثاری هستند که کمتر از سیما پخش شده اند. فیلم های ایرانی انتخاب شده در این باکس، در بازه زمانی سال های ۶۱ تا ۹۷ تولید شده اند و برخی از فیلم های منتخب مثل «دونده»، «خانه دوست کجاست»، «روسری آبی»، «حاجی واشنگتن»، «عقابها» و … به روی آنتن می روند.

اشرف توضیح داد: فیلم های منتخب سینمای ایران با کیفیت بالای تصویری به لحاظ انجام اصلاح رنگ و نور هستند و با توجه به اینکه پخش شبکه نمایش به صورت اچ دی انجام می شود، کیفیت پخش فیلم هایی که انتخاب شده اند بالاتر خواهد بود.

او ادامه داد: لحظه تحویل سال و پس از پخش آیتمی تولید شده در تامین برنامه شبکه نمایش که آیتمی موسیقایی و کلامی است، برحسب انتخاب مردم در پخش اثر کمدی ایرانی، فیلم «مهمان مامان» از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

این مدیر تلویزیون همچنین اعلام کرد: باکس ساعت ۱۹ شبکه نمایش به پخش «فیلم های کمدی سینمای ایران و جهان» اختصاص دارد. همچنین باکس ساعت ۲۱ نیز به «فیلم های جذاب و شاخص سینمای جهان»، باکس ساعت ۲۳ «فیلم های جدید و پخش اولی» شبکه نمایش و باکس ساعت یک بامداد نیز به پخش فیلم های منتخب شبکه های اصلی اختصاص خواهد داشت که این مجموعه فیلم ها از روز ۳۰ اسفند ماه به روی آنتن می روند.

مدیر تامین برنامه شبکه نمایش در ادامه درباره انتخاب نوع فیلم ها توضیح داد: در چینش جدول پخش و انتخاب فیلم ها در نوروز، تلاش کردیم صرفا فیلم ها از سینمای هالیوود انتخاب نشوند و بیشتر به انتخاب بین المللی فیلم ها توجه شود که طیف گسترده ای از فیلم های آسیای شرقی، اروپا و آمریکای جنوبی را دربر می گیرد.

در ادامه می توانید تیزری از فیلمهای نوروزی شبکه نمایش را مشاهده کنید:

فیلم های باکس ساعت ۱۳ شبکه نمایش که از دو روز پایانی سال ۹۹ و به‌ ترتیب از ۲۸ اسفند ماه تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ به روی آنتن می روند، عبارتند از: «سرب» مسعود کیمیایی، «همسر» مهدی فخیم زاده، «میهمان مامان»، «کلاه قرمزی و پسرخاله»، «سرخ پوست»، «حاجی واشنگتن»، «دونده»، «روسری آبی»، «خانه دوست کجاست»، «هامون»، «ناخدا خورشید»، «زندانی ها»، «مهر مادری»، «عقاب ها»، «ایستاده در غبار» و «غلامرضا تختی».

همچنین فیلم های باکس ساعت ۱۹ شبکه نمایش که فیلم های کمدی سینمای ایران و جهان هستند، از ۲۸ اسفند ماه تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ عبارتند از: «لونه زنبور»، «دو پلیس زبل»، «دروغگو- دروغگو»، «دختر شیرینی فروش»، «خوب، بد، جلف»، «خالکوبی»(لویی دو فونس)، «جاده صاف کن»(نورمن ویزدوم)، «لیلی با من است»، «عملیات نجات عروسک»، «آپارتمان شماره ۱۳»، «جانی دوباره برمی گردد»، «دیدی و ارثیه فامیلی»(اثر خاطره انگیز با دوبله زنده یاد حسین عرفانی در ۷ نقش)، «تفنگ های بزرگ»، «صدای بلند» (لورل و هاردی) و «اخراجی ها ۱».

باکس ساعت ۲۱ شبکه نمایش که به فیلم های جذاب و شاخص سینمای جهان اختصاص دارد، عبارتند از: «سفر به چین»، «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها»، «پرفسور و مرد دیوانه»، «مردان سیاه پوش: بین المللی»، «جک غول کش»، «گلادیاتور»، «میان ستاره ای»، «مسیر سبز»، «شاهدا»، «بامبلبی»، «شینوبی»، «هر چه پیش آید»، «ونوم» و «انجمن نجیب زادگان».

فیلم های باکس ساعت ۲۳ شبکه نمایش که فیلم های جدید شبکه نمایش در نوروز محسوب می شوند، عبارتند از: «عشق و هیولاها»، «خانه خراب کن»، «گنگستر، پلیس و ابلیس»، «گلوله گمشده»، «رهایش کن»، «سرقت قرن»، «خلبان»، «آوای وحش» (با بازی هریسون فورد)، «انگل» (فیلم شاخص سینمای کره جنوبی و برنده ۴ جایزه اسکار)، «جزئیات کوچک» (با بازی دنزل واشنگتن)، «دزدان مقبره»، «بازگشت دینا» و «مأموریت مخفی».

فیلم های ساعت یک بامداد شبکه نمایش منتخبی از فیلم های شبکه های دیگر سیما خواهند بود که از این شبکه پخش خواهند شد که از میان آن می توان به فیلم های ایرانی «معکوس» و «سوءتفاهم» اشاره کرد.

فیلم های باکس ۱۳ ساعت ۶ بامداد روز بعد، باکس فیلم های کمدی در ساعت ۳ بامداد و ۸ صبح روز بعد، باکس ۱۹ در ساعت ۴:۳۰ صبح و باکس ساعت ۲۳ در ساعات ۹:۳۰ و ۱۷ عصر روز بعد بازپخش می شوند و فیلم‌های باکس ۱۱ صبح بازپخش ندارند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top