امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 16332 |
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط : |
395 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: نشست خبری معرفی برنامه‌های نوروز ۱۴۰۰، با حضور حمید شاه‌آبادی معاون سیما در مرکز همایش‌های رسانه ملی برگزار شد.معاون سیما در ابتدا گفت: از روز‌های اول سال ۹۹ درگیر کرونا شده‌ایم؛ رسانه ملی هم داشته‌های خود را به میدان آورد تا مخاطبان روز‌های سخت کرونا را با آرامش بگذرانند. آمارها نشان می‌دهد که […]

گروه فرهنگی: نشست خبری معرفی برنامه‌های نوروز ۱۴۰۰، با حضور حمید شاه‌آبادی معاون سیما در مرکز همایش‌های رسانه ملی برگزار شد.معاون سیما در ابتدا گفت: از روز‌های اول سال ۹۹ درگیر کرونا شده‌ایم؛ رسانه ملی هم داشته‌های خود را به میدان آورد تا مخاطبان روز‌های سخت کرونا را با آرامش بگذرانند. آمارها نشان می‌دهد که در سال ۹۹ و نوروز ۹۹ ، برنامه‌های متنوع سیما شرایط خوبی را برای مخاطبان فراهم کرد. وی عنوان کرد: در سال ۹۹ ، بیش از ۸۰۰ قسمت سریال در قالب ۲۹ سریال از شبکه‌ها پخش شد. امیدواریم همچنان با سریال‌های پراقبال مخاطب را همراهی کنیم. در حوزه فیلم سینمایی هم بیش از پنج هزار فیلم از شبکه‌های مختلف پخش شد که ۴۴۹‌ اثر پخش اولی بود. سال ۱۴۰۰ سالی است که با وجود مجموعه انتظاراتی که به دلیل انتخابات پیش رو داریم، با نام حضرت مهدی (عج) شروع می‌شود و نیمه شعبان را در آن داریم. ۱۴۰۰ سالی مهدوی است و باید خودمان را برای جذب بیشتر مخاطبان آماده کنیم.

معرفی سریال‌های تلویزیون در نوروز ۱۴۰۰
شاه آبادی درباره سریال های نوروزی در سال آینده اظهار کرد: در نوروز ۱۴۰۰ با چند سریال جذاب همراه مخاطبان هستیم؛ شبکه یک «نون. خ ۳»، شبکه دو «هم بازی»، شبکه سه «لوتی» و شبکه پنج «نوروز رنگی» را در نوروز پخش می‌کنند.وی افزود: شبکه نسیم هم «خندوانه» و برنامه «دست انداز» و چند برنامه دیگر را پخش می کند. شبکه امید تخته سیاه و شبکه دو هم کلبه عموپورنگ را روی آنتن می برند. دو قسمت پایانی «پایتخت۶» هم در روز‌های پایانی سال پخش می‌شود.

۱۰۴ فیلم سینمایی را در نوروز ۱۴۰۰ ببینید
معاون سیما درباره پخش فیلم های سینمایی در نوروز هم گفت: در بخش سینمایی ۱۰۴ فیلم پخش خواهد شد که مردم ۲۳ اثر سینمایی داخلی را تماشا خواهند کرد. برای قشر کودک و نوجوان هم ۸۵ اثر سینمایی پخش می‌شود. همچنین در حوزه پویانمایی، ۲۰ مجموعه با ۳۲۰ قسمت همچون شکرستان و با استفاده از ظرفیت کار عروسکی پخش می‌شود.شاه آبادی درباره برنامه‌های سال تحویل هم گفت: شبکه یک برنامه «فرمول یک»، شبکه دو «صبح فروردین»، شبکه سه ویژه برنامه «عصر جدید» و شبکه پنج «نوروزترین نوروز» را برای سال تحویل روی آنتن می‌برند.

پخش سریال «سلمان فارسی» در سال ۱۴۰۵
وی درباره سریال‌های «الف ویژه» تلویزیون اظهار کرد: سریال «سلمان» با جدیتی که از آقای میرباقری دیده‌ایم، طبق زمان‌بندی که برای آن تعیین شده است، پیش می‌رود. این مجموعه در سال ۱۴۰۵ روی آنتن می‌رود و عوامل آن الان در شاهرود هستند. سریال «موسی» هم در مرحله بازنویسی فیلمنامه است. این برای سومین بار است که فیلمنامه این مجموعه بازنویسی می‌شود. فعلاً زمان دقیق شروع تصویربرداری آن را نمی‌توانم بگویم؛ چون پیش تولید را آغاز نکرده است.

پایتخت ۷ ساخته می‌شود؟
معاون سیما درباره احتمال ساخت ادامه سریال تلویزیونی پایتخت گفت: تصمیم ما برای ساخت «پایتخت ۷» جدی است؛ صحبت ها انجام شده و ما فقط به خاطر اینکه عجله ای نشود و فیلمنامه به درستی نوشته شود، «پایتخت ۷» را برای نوروز ۱۴۰۰ نداشتیم؛ چرا که برای ما محتوا و فیلمنامه بسیار مهم است.او درباره برگشت بازیگران ممنوع التصویر به تلویزیون و اخطار ساترا به روبیکا در پی انتشار کلیپ هنجارشکنانه گفت: نگاه ما کریمانه و همدلانه است و از هر خطا و اشتباهی یک نقطه نمی‌سازیم؛ هرقدر چهره های هنری همراه‌تر با سیاست‌های ما باشند، ما حضورشان را در رسانه ملی سرمایه می‌دانیم. بنابراین نگاه صفر و صدی نخواهیم داشت. درباره اخطار ساترا به روبیکا هم باید بگویم، همه دستگاه‌های صوت و تصویر فراگیر باید قاعده و دستورالعمل ساترا را رعایت کنند.معاون سیما درباره حذف مجری برخی برنامه‌ها گفت: ما نمی‌توانیم روی خطای آنتن بی تفاوت باشیم؛ وقتی مجری خطا کند، پس از آنتن محروم می‌شود. حرف اصلی ما این است که مجری در لحظه باید رفتار مناسب از خود نشان دهد.شاه آبادی درباره تولید و پخش سری جدید برنامه «دورهمی» عنوان کرد: سری جدید «دورهمی» را از عید فطر روی آنتن خواهیم برد و روی محتوای آن کار می‌کنیم تا با تغییرات جدید پخش شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top