امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 16256 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
266 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

دقایقی پیش دومین روز از ثبت نام داوطلبین ششمین انتخابات شوراهای شهر تهران همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر از ساعت ۸ صبح چهارشنبه (۲۰ اسفند) در سراسر کشور آغاز شده و تا روز ۲۶ اسفند به مدت ۷ روز ادامه دارد.

به گفته دبیر ستاد انتخابات کشور و با توجه به گزارش نخستین روز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، در روز گذشته ۲۲۵۴ نفر تا ساعت ۱۸:۰۰ برای ثبت‌نام اقدام کردند که از این تعداد، بیش از ۳۶ درصد ثبت‌نام‌ها بصورت الکترونیک انجام شد.

تفاوت ثبت نام در این دوره از انتخابات امکان الکترونیکی بودن آن در شرایط کرونایی است.

امروز(پنجشنبه) نیز دومین روز ثبت نام شوراها از دقایقی پیش یعنی ساعت ۸ صبح  آغاز شده است. در روز گذشته مواردی همچون توصیه به داوطلبین این انتخابات برای ثبت نام غیرحضوری و همراه داشتن خودکار هنگام مراجعه برای ثبت نام حضوری با توجه به وجود شرایط کرونایی در کشور بارها مورد تاکید مسئولین انتخابات قرار گرفت.

چمران: اگر مردم ضرورتی بدانند قطعا در خدمت آنها هستم

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، مهدی چمران رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران ساعت ۱۲ در جمع خبرنگاران در خصوص ثبت نام خود نیز برای شورای شهر تهران اظهار کرد: هنوز ثبت نام نکرده‌ام خودم دوست ندارم بیایم به دلیل این‌که عرصه را به جوانان بسپاریم اما به دلایلی همچون بحث تجربه، دوستان این تکلیف را می‌کنند و اگر مردم هم ضرورتی بدانند قطعا در خدمت آنها خواهم بود.

وی در ادامه گفت: باید در خصوص ثبت نام تصمیم بگیرم در این راستا با مردم و دوستان مشورت خواهم کرد آنها که می‌شناسند می‌گویند شرکت کنم.

رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بررسی گزینه شهرداری تهران نیز اظهار کرد: هنوز برای شهردار به صورت مصداقی صحبت نکرده‌ایم اما برای شورا و شهرداری شاخص‌هایی را مشخص کردیم که قطعا آنها را اعلام خواهیم کرد.

فرماندار تهران: اعضای هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهر تهران انتخاب شدند

فرماندار تهران از انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات سال ۱۴۰۰ شهر تهران خبر داد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، عیسی فرهادی در ساعت ۱۳ با حضور در جمع خبرنگاران گفت: آقایان سید محمدرضا آیت اللهی، محمد مهدی اعلایی، نعمت الله ترکی، سید محمد رضوی، سید غلامرضا هاشمی، تقوی نژاد، سید محمد هاشمی و علیرضا محفوظی به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخابات سال ۱۴۰۰ شهر تهران برای چهار انتخابات شورای شهر، ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و خبرگان رهبری تعیین شدند.

دریافت پیامک ثبت نام قطعی برای داوطلبین ثبت نام شوراها الزامی است

حسن بیگی: دریافت پیامک بعد از ثبت نام داوطلبان الزامی است

شکرالله حسن بیگی نیز در ساعت ۱۴:۴۵ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای برخی داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران که به صورت غیر حضوری نسبت به ثبت نام اقدام کردند مشکلی پیش آمده است، گفت: داوطلبان باید توجه داشته باشند که اگر از طریق نرم افزار موبایلی و یا از طریق رایانه شخصی اقدام به ثبت نام کردند حتما باید پیامکی تحت عنوان «اطلاعات توسط فرمانداری تایید و ثبت نام شما قطعی است» با سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ ارسال شود.

وی ادامه داد: بی تردید عدم دریافت این پیامک به معنای این است که ثبت نام داوطلبان تکمیل و نهایی نشده است. در این راستا اگر مراحل ثبت نام توسط داوطلبین انجام شد ولی این پیامک برایشان ارسال نشد باید برای بررسی مشکل به فرمانداری مراجعه کنند.

خبر در حال تکمیل است…

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top